Follow me
0

Aktuálně ve wellness a SPA – novinky a zajímavosti

Představujeme novinky z oblasti wellness a spa kosmetiky, beauty,
péče o tělo, duši i mysl. Zajímavosti, typy a trendy.
Novinky v kosmetické péči.

 

——————————————————————————————————————————————————

 podívejte se také na  NOVINKY V KOSMETICE

 

 

 

   ♦ Medical Wellness Clinic v lázních Bohdaneč zahajuje provoz

2-lazne-wellness-spa-terapiV Léčebných lázních Bohdaneč 10. března 2016 otevřeli ojedinělý koncept Medical Wellness Clinic, který propojuje klasickou západní medicínu s východními léčebnými postupy. Tato specializovaná klinika je první svého druhu v českém lázeňském prostředí. Více→

 

 

 

 

 

 

 

♦ První česká vířivka s cenou Red Dot

designeri Prestižní mezinárodní ocenění Red Dot 2016 za excelentní design získala i vířivka LyraiN českého výrobce USSPA. Poprvé v české historii oboru spa tak cenu Red Dot Award získala originální vířivka vyrobená v Čechách.

Design modelu LyraiN vznikl v interním vývoji firmy USSPA pod vedením akad. soch. Petra Slaniny ve vyrovnané spolupráci s designérem Filipem Streitem ze studia Divan Design.

Původní generace privátních spa byla VÍCE →

 

 

 

♦ Pozvánka na přednášku – Aromaterapie – sběr a destilace v Africe

Hana Yasminka Khlaif

Hana Yasminka Khlaif

Odborná aromaterapeutická stáž v oblasti severní Afriky

destilace éterických olejů a květinových vod, sběr bylin ve volné přírodě Velkého Atlasu… přijďte se dozvědět více, na přednášku Hanky Yasminky Khlaif,jasmin--wellness-life

sobota 12.3.2016, veletrh World Of Beauty – Praha, salonek S2, následuje přednáška o aromaterapii v kosmetické praxi, vzácná séra, éterické oleje z divoké čisté přírody, květinové vody, ..

zájezd do Afriky, ..http://www.wellnesslife.cz/studium-aromaterapie-zajezd-do-afriky-orienatlni-aromaterapie-primo-v-africe/

 

 

 

 

 

♦ Nově otevřený Cabaret Aphrodite nabízí luxus i firmám

lazne-interier-wellness-spaV posledním období lázně Spa Aphrodite Rajecké Teplice budují značku luxusního lázeňského zařízení určeného pro tu nejnáročnější klientelu, která vyhledává kvalitní léčebné a relaxační služby. I proto nezapomínají na neustálé inovace, které zvyšují kvalitu a rozsah poskytovaných služeb.
Novinkou je nově otevřený luxusní bar CABARET APHRODITE, který je součástí další fáze rozsáhlých investic Slovenských liečebných kúpeľov (Slovenské léčebné lázně), a. s., Rajecké Teplice. Slouží ubytovaným hostům i veřejnosti pro různé zábavné společenské akce pod názvem „Cabaret Show”. Prostor však slouží nejen na skvělé víkendové kabaretní programy (zpěváci, imitátoři, kouzelník, tanečnice …), které si hosté užívají plnými doušky, ale jeho technické vybavení je vhodné i pro organizování různých konferencí, seminářů a eventů.
Cabaret Aphrodite skrývá zajímavou historii, o níž se mnoho nevědělo …V místnosti zůstaly původní vstupní trezorové dveře, za nimiž byl určitou dobu na podzim v roce 1938 tajně uložen československý státní poklad. O českém státním pokladu ukrytém v lázních v Rajeckých Teplicích ze začátku druhé světové války kolují odpradávna různé zvěsti a povídky. V jedné se údajně říká, že kdo se při návštěvě baru Cabaret Aphrodite dotkne vstupních historických trezorových dveří, bude v budoucnu obdařen určitým blahobytem.
V tomto trezoru na podzim v roce 1938 byly tajně ukrývány před agenty Německé říše korunovační klenoty českých králů, které za posledních 600 let opustily Pražský hrad pouze jedinkrát, a to pro hrozící bombardování Prahy během sporu o Sudety, proto prezident Beneš přikázal klenoty odvézt. Svatováclavskou korunu, žezlo, jablko, kříž, plášť, roucho a další zlaté cennosti odvezli z Prahy dne 19. září 1938 na dvou velkých autech. Následující den již byly klenoty v Žilině, kde je převzal František Koupil, přednosta filiálky Národní banky československé v Žilině. Odtud byly vzácné klenoty přesunuty a ukryty v trezoru v tehdejším hotelu Veľká Fatra (dnes Aphrodite Palace) v Rajeckých Teplicích. Ve zmíněném hotelu Veľká Fatra byla zvláštní místnost (nyní bar Cabaret Aphrodite), kde byl uložen zlatý poklad ČSR. V rušném období 1939 byl odvezen zpět do Čech a odtud část do Spojených států amerických. O této přísně utajené akci věděli pouze v prezidentské kanceláři a v nejvyšším vedení banky.

 

 

♦ Korejské kosmetické šílenství – kosmetika ve wellness a spa – trendy 2016 – novinky v kosmetice

Péče o pleť – exploze kosmetického průmyslu v Koreji,
korejské kosmetické šílenství – korejská kosmetická horečka se šíří.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKorejský kosmetický průmysl expanduje neuvěřitelnou rychlostí. Korejští klienti jsou nejnáročnější a nejvzdělanější v oblasti kosmetiky. Patří k nejlepším spotřebitelům a také k velkým spotřebitelům kosmetických produktů v péči o tělo i obličej. Obraty a prodeje tělové kosmetiky, dekorativní kosmetiky, parfémů a dalších kosmetických produktů zde dosahují obrovských částek.

V reakci na poptávku zde  korejské kosmetické značky  uvádí na trh 20-30  kosmetických výrobků za měsíc. Přičemž západní společnosti jich uvedou 10- 30 za rok. V Koreji se také utrácí celosvětově největší částky za pánskou kosmetiku. Korejská kosmetické značky a produkty se rychle šíří do celého světa. Podle analytiků trhu, vzhled je zde nikoliv velmi důležitý, ale je zásadní, dokonce je zde „na de vše“ . To vysvětluje i děsivý hlad po všech možných kosmetických produktech. více →

 

 

 

♦ Luxusní řetězec Mandarin Oriental oslavuje příchod Nového čínského roku s novou terapií

masaze mandarin orientalPřijďte oslavit příchod Nového čínského roku. S příchodem Nového čínského roku ohnivé opice, který začíná 7.2.2016, uvádí Mandarin Oriental novou speciální nabídku ve svých SPA.

Nový rok ohnivé opice je příslibem a šancí pro mnoho úspěchů, ke kterým ale potřebujeme dostatek síly a hbitosti. Po celý tento rok budou v nabídce ošetření připravená tak, aby klienty inspirovala k získání a obnovení dostatečné energie a dodala jim to správné odhodlání.

Ošetření zahrnují řadu tradičních postupů péče pro stimulaci smyslů, uvolnění mysli a omlazení a revitalizaci těla. více →

 

 

 

 

♦ Pozvánka – Unie kosmetiček zve na Vzdělávací seminář, 19.2.2016

unie kosmeticek profi kosmetika salonKosmetika a vzdělávání.  Odborné setkání.

v pátek 19. února 2016 od 9:30 hodin v GrandioR Hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1

Program  →

 

 

 

 

  ♦ Přírodní „zelená“ kosmetika je žádaná

Přírodní ingredience v kosmetice jsou klíčové pro beauty trh v Americe.

novinky-kosmetika-wellnessPodle nových výzkumů, které se věnují tomu, co ovlivňuje nákupní preference spotřebitelů,  se v oblasti kosmetiky více než polovina žen v Americe ve věku 18+ věnuje složení kosmetických produktů a čtou jejich obaly a složení. Spotřebitelky hledají potenciálně škodlivé ingredience.

Potvrzuje se, že ženy jsou všeobecně více orientované v tom, co kosmetika obsahuje, jaké složky se používají.

Green Beauty Barometr výzkum ukazuje, že nejsledovanější složkou číslo jedna v kosmetice jsou sulfáty následované parabeny, dále jsou to syntetické vůně, PEG a minerální oleje (ropné produkty) více →

 

 

 

♦ Pozvánka a zájezd na veletrh přírodní kosmetiky VIVANESS a veletrh biopotravin BIOFACH – únor 2016

Mezinárodní odborný veletrh  VIVANESS slaví 10. výročí. Norimberk, Německo 10.- 13. 2. 2016.

Biofach2013Veletrh VIVANESS chystá začátkem února na norimberském výstavišti pro návštěvníky na oslavu 10. narozenin řadu překvapení. Přes 200 vystavovatelů z více než třiceti zemí představí široké spektrum přírodních produktů – péči o pleť a tělo, péči o vlasy, dekorativní a speciální kosmetiku, drogistické zboží a další produkty přírodní kosmetiky a wellness. více →

 

 

 

 

♦ Letošní wellness interiéry v barvách Pantone barvy 2016

Wellness interiéry a wellness dekorace v barvách – něžné růžové a uklidňující modré.

barva-roku-2016-pantoneDuet modrého nebe a růženínu

Pantone, společnost s celosvětovou autoritou v udávání trendů co se barev týče, odhalila barvu roku 2016. Letos poprvé byla porušena tradice a není to pouze jedna barva, ale jsou to barvy dvě.

Pro tento rok  je to pastelový odstín starorůžové, která má název Rose Quartz (13-1520) a pastelová modrá s názvem Serenity (15-3919).

Pantone jde ale dokonce ještě dál. Protože barvou roku pro rok 2016 je vlastně kombinace těchto dvou barev. více →

 

 

♦  O týden saunování je opravdu velký zájem, lidé se v sauně rádi baví a saunová centra mají vyšší návštěvnost

saunove-ceremonialy-kosmetiO čem je tato akce a co nabízí?

Týden saunování – to není jen kampaň na podporu zdravého saunování,…

Letos probíhá již pátý ročník Týdne saunování. Otcem této myšlenky je Pavel Hofrichter, zakladatel České saunové asociace.Co je cílem této kampaně a proč by se do ní měla saunová centra zapojit?

Vždy na přelomu října a listopadu je již znát, že podzim útočí na naši imunitu i náladu, vzápětí přijde zima. Začíná čas, kdy lidé opět začínají chodit do sauny a více si saunování užívají. V teplé sauně podpoříme imunitu, zaženeme chmury a špatnou náladu, ochutnáme něco dobrého a zažijeme krásné divadlo. Právě teď se odhalují nové a lákavé nabídky jednotlivých saun a saunových světů. Proto i na toto období připadá akce Týden saunování.Cílů a směrů, proč se této akci věnujeme, je více.  Týden saunování je zajímavý pro ty, kteří do sauny chodí i pro ty, kteří saunu provozují. Zajímavosti pro návštěvníky saun a osvěta zdravého saunování… více →

 

 

♦ Jak se prodává wellness kosmetika? Slylově, elegantně a „zeleně“.

obchod wellness lush kosmetika spaWellness kosmetika ze stylového obchodu nabízí wellness zážitky již při výběru toho pravého kousku. Mýdlo, šampon, bomba?
Barevné, hravé a voňavé, bylinkové receptury, exotické ovoce a zářivé efekty pro radost a potěšení..

Nový vzhled Lush obchodů, který je po rekonstrukci v říjnu 2015 možno vidět i v obchůdku Palladiu, využívá dřeva tzv. z druhé ruky.

Jedná se o dřevo, které tvořilo podlahu starých, již zchátralých viktoriánských domů a nyní bylo ošetřeno a znovu použito pro výrobu nábytku. Všechny použité materiály od dlaždiček a malby až po nástěnné desky pochází z trvale udržitelných a ekologických zdrojů.

profi spa kosmetika wellnessspa kosmetika do wellnesskosmetika pro wellnesskosemtika spa wellness

lush kosmetika wellness spaVeškeré osvětlení je LED pro maximální šetření energie.

Krásné závěsné lampy nad kasou jsou také znovu použité – pocházejí původně z Československa. Celý koncept obchodu je inspirován trhy, sýrárnami a obchody s čerstvými potravinami.
Záměrem bylo vdechnout obchodu svěžest a dát prostor nádherným čerstvým výrobkům, aby se ukázaly v celé své kráse.

Lázně Lush, více →

 

 

 

 

♦ Velkolepé představení novinek spa kosmetiky Payot

Payot gala dinner (2)Nová, exkluzívní řada byla odhalena.

Na gala večeru v Muzeu Grévin Praha příchozí vítal George Clooney, sešla se řada osobností a příznivců značky Payot, kteří se o novinky v kosmetice podělili s řadou osobností a celebrit, jež byli ve své voskové podobě stále usměvaví a připravení k focení i obdivování.

Slavnostní představení novinek profesionální kosmetiky Payot mělo úžasnou společenskou i zážitkovou část s velmi elegantní gastronomickou tečkou na závěr večera….Více →

 

 

♦ Podzimní veletrh INTERBEAUTY PRAGUE s podtitulem „Krásná a zdravá“ – 16.-17.10.2015

beauty wellness spaHolešovické výstaviště ožije v polovině října v rytmu krásy, péče o pleť a vlasy, relaxace
i zdravého životního stylu. V termínu od 16. do 17. října se zde uskuteční mezinárodní veletrh INTERBEAUTY PRAGUE.

Tato akce nemá v České republice obdoby, a tak si ji rozhodně nesmíte nechat ujít. Čekají na Vás prezentace předních světových značek v oboru, ochuzeni nebudete ani o oblíbený Make-up point, kde si můžete vyzkoušet líčení z rukou profesionálních vizážistů. Součástí doprovodného programu jsou divácky atraktivní soutěže v make-upu a nehtovém designu. Tváří podzimního veletrhu se stala zpěvačka, modelka a Česká Miss 2010 Jitka Boho. V roli odborného hosta se představí specialista na estetickou chirurgii, doc. MUDr. Roman Šmucler CSc. Více →

 

 

♦  Kongres profesionální krásy – Congress of Beauty 2015 – setkání s Unií kosmetiček

Krása, kosmetika, novinky a trendy. Prestižní kosmetický kongres pro odborníky v profi kosmetice – zejména kosmetičky, majitele a provozovatele kosmetických, beauty a spa provozů, dodavatele, výrobce a distributory produktů a služeb v oboru profi kosmetika, proběhl ve dnech 1.-2.10. 2015 v hotelu Jalta.

kosmetika-beauty-profi-saloOpět se mohli sejít všichni, kteří se o kosmetiku zajímají profesionálně na odborném setkání Congress of Beauty 2015, který pořádá Unie kosmetiček v Praze, v Jalta Boutique Hotelu na Václavském náměstí.

Letošní rok se v Unii kosmetiček nese v duchu 25 let od jejího vzniku, stejně tak i toto setkání bylo 25. odborným setkáním Unie kosmetiček. Tradice setkávání odborníků z oblasti kosmetiky a péče se z Pardubic přenesla před několika lety do Prahy.

Jalta Boutique Hotel je v centru jednak velmi dobře dostupným místem, a také svou nabídkou zázemí ideálním místem, kde se odborníci a profesionálové mohou setkávat pro vzájemnou výměnu zkušeností a čerpání dalších podnětů v oblasti kosmetiky, krásy a zdraví. Je vhodným a elegantním místem, kde se profesionální kosmetické značky mohou setkat se svými odběrateli – profesionálními  kosmetičkami a společně trávit čas nad novinkami a trendy v kosmetice.   Více→

 

 

 

 

♦ Novinky v oblasti mládnutí, anti-aging díky metodě Gold Lift – nitě ze zlata – nové metody mládnutí

kosmetika wellness antiaging zlate niteMetoda omlazení zlatými nitěmi vychází ze zákonitostí klasického niťového liftingu, při němž jsou do pokožky aplikovány biokompatibilní nitě. Mezi nejznámější procedury niťového liftingu patří tzv. mezonitě či Art Filting.

V současnosti ale na český trh přichází úplně nová a zcela unikátní technologie niťového liftingu, která využívá jedinečného složení zlata k dlouhodobému zpevnění pokožky – GoldLift. Více →

 

 

 

♦ Odborný seminář RYOR –  6. listopadu 2015 – kosmetika Ryor v Praze na Homolce

ryor-levandulova-kosmetikaRYOR Vás srdečně zve na 15. ročník odborného kosmetického semináře dne 6. listopadu 2015 kongresové centrum nemocnice na Homolce, Roentgenova 2, Praha 5 – Motol

více→

 

 

 

 

♦ Pozvánka na uvedení nové kosmeceutické značky.

m ceutic kosmetika wellness spa terapie3. listopadu 2015 bude na český a slovenský trh uvedena nová kosmeceutická značka M-Ceutic, která byla vyvinuta ve spolupráci s laboratořemi Thalgo.

Slavností uvedení značky pod záštitou Prof. MUDr. Petra Arenbergera, DrSc., MBA, se bude konat 3. listopadu 2015 v prostorách 3. lékařské fakulty Univerzity Karlovy v Praze.

více →

 

 

 

 

 

 

♦ Kosmetický salon Dermacol otevřel první kosmetický salon

Kosmeticke studio DERMACOLDermacol otevřel v centru Prahy, v zážitkové prodejně Dermacol v NC Palladium, patro -2. svůj kosmetické salon. V  kosmetickém salonu Dermacol se vás ujme a poskytne vám tu nejlepší péči profesionální, odborně vyškolený kosmetický personál.

Přivítáme vás v příjemném, klidném prostředí, kde se budete cítit výjimečně, dopřejete si odpočinku a špičkové péče. Ošetření pleti se tak stane nejen nutností, ale zároveň i příjemným zážitkem.
Při kosmetických ošetřeních se používá pouze kvalitní pěstící kosmetika Dermacol.

 

 

 

♦ Ryor – Dny otevřených dveří byly mimořádně úspěšné

 

ryor-kosmetikaRyor – Dny otevřených dveří byly mimořádně úspěšné.

Dny otevřených dveří byly akcí skutečně výjimečnou, minimálně kvůli počtu zájemců o prohlídku.
Těch přišlo 2x více než minule (v roce 2011), a to přes 1500. Během soboty, kdy byly na prohlídky vyčleněny pouze 4 hodiny, se nám dokonce podařilo kvůli velkému zájmu ucpat prohlídkové trasy.

Zkrátka byl to mimořádný zážitek jak pro naše návštěvníky, tak i pro nás průvodce,“ uvádí Jana Štěpánková, která nyní přechází z vedoucího marketingu a propagace na pozici obchodního ředitele společnosti RYOR. Více→

 

 

 

♦ Kosmetika Dermalogica bude patřit Unileveru

kosmetika profi wellnessNadnárodní společnost Unilever kupuje do svého portfolia kosmetickou značku Dermalogica, kterou zahrne do své divize „prestižních značek“. K nákupu přistupuje nedlouho poté, co Unilever získal také značku Kate Somerville Skincare a britskou značku v péči o pleť REN  na začátku tohoto roku.

Kosmetika Dermalogica se těší dobré pověsti jak u profesionálů, tak u spotřebitelů, dlouhodobě si drží dobrou pozici na trhu kosmetiky určené pro speciální péči o pleť, je prodávána ve více jak 80 zemích. Zaměřuje se na kožní problémy, jako jsou hyperpigmentace, akné, stárnutí a citlivá pokožka.
Podle Paula Polmana,
generální ředitel společnosti Unilever, značka Dermalogica doplňuje tímto zaměřením portfólio kosmetických produktů Unileveru.

 

 

 

 

♦  Věděli jste že…?

payot-kosmetika-wellness-spWellness turista utratí 65% více, než klasický turista.
Meziroční tempo růstu wellness cestovního ruchu je více než 10%,  což je o 50% vyšší, než celková míra  cestovního ruchu.
30% osob z vysoce postavené příjmové skupiny absolvovalo alespoň 1 ošetření za rok.
Masáže představují 70% obratu ve SPA.

zdroj: Profi kosmetika Payot

 

 

 

♦ Luxusní wellness sází na prestižní značku – dokonalá souhra profesionálů pro dokonalý zážitek klientů.

interier-wellness-cestliceTaké značka kosmetiky má vliv na úspěch SPA provozu. Klienti se rádi nechávají hýčkat. Jak si hýčkat své klienty – v náruči dokonalé péče.

Není tajemstvím, že na spokojeného klienta je potřeba působit několika faktory, které jsou vzájemně v harmonii. Je to atmosféra provozu, přístup personálu, nabídka služeb a také i výběr správné kosmetiky a produktů pro kosmetické a tělové procedury. I to, s jakou kosmetikou provoz pracuje je důležité pro to, aby byli klienti spokojení. Při volbě kosmetiky pro SPA služby je SPA značka se světovým jménem pro prestižní spa/wellness centrum jasnou volbou. Již při svém otevření před téměř deseti lety se v Čestlicích rozhodli nabízet skutečně exkluzívní služby doplněné o světově uznávanou profesionální kosmetickou péči SPA kosmetiky Payot. více →

 

 

 

 

♦ Kosmetický veletrh Cosmoprof v italské Bologni

kosmetika-veletrhCo zaujalo Janu Štěpánkovou ze společnosti Ryor, která se letošního veletrhu zúčastnila?
Cosmoprof je jedním z nejvýznamnějších světových veletrhů kosmetiky, který se každoročně koná nejen v Itálii, ale i Severní Americe a Hong Kongu.
My jsme zavítali na italský veletrh, který probíhal v termínu 17.- 18. března 2015, kde se na rozlehlé ploše boloňského výstaviště představilo téměř 2 500 vystavovatelů (ze 70 % ze zahraničí). Současně ve dnech (18.- 21.3) probíhal i veletrh Cosmopack zaměřený na obaly pro kosmetiku, ať už pečující či dekorativní, dále také její plnění, dávkování atd.veletrh-profi-kosmetika-spa
Ale zpět ke kosmetickému veletrhu – bylo možné projít několik hal, některé zaměřené pouze na nehty, jiné pouze na vlasy či na BIO kosmetiku. Několik sektorů je věnováno stánkům rozlišených dle země původu, a tak vidíte jaké trendy jsou aktuální v Korei, Polsku, USA nebo Číně.

Rozdíly mezi požadavky na ošetření byly znatelné hlavně mezi kontinenty. Nechyběly ani přehlídky, kde bylo hlavní zejména líčení a vlasová kreativita, ale i ukázky ošetření.
Tento veletrh jistě stojí za shlédnutí a každý si na něm najde své, ale při takto rozsáhlém veletrhu, věřte, že pohodlné boty a dostatek času na relaxaci po takovém výletu, je nutností…
Více na http://www.cosmoprof.com/

 

veletrh-kosmetikaprofi-kosmetika-veletrh

 

 

♦ Pleťové masky jsou žádané!  Potvrzují to výzkumy.

profi-kosmeetika-wellness-aVýživa pleti je důležitá. Nejen dle instrukcí profi kosmetických značek, které pro kosmetické salony připravují a sestavují kompletní profesionální péči, jejichž součástí jsou samozřejmě i masky.

Výživa pleti je momentálně velmi důležitá i pro samotné klientky a spotřebitelky, které masky žádají stále více.

Pleťové masky jsou žádané nejen v salonech, ale stoupá i jejich maloobchodní prodej. více→

 

 

 

 

♦ Detoxikace pomocí zeleného jílu – zelený jíl v kosmetice, wellness a spa, vnitřní užívání zeleného jílu

kosmetika zeleny jil ve wellness (4)Zelený jíl je ze všech jílů tím nejoblíbenějším jílem používaným v kosmetice, beauty, wellness a spa po celém světě, a to již od jeho objevení. Momentálně se zelený jíl v péči o tělo opět dostává na výsluní a je o něj v salonech i v lázních velký zájem. Také je velmi žádaný pro vnitřní detoxikaci….Řada profesionálních kosmetických firem, pokud již jíl nemají v nabídce, se soustředí právě na to, aby nějaký jíl také do svých produktových řad doplnily. Více→

 

 

♦ Jarní kosmetické novinky na trhu kosmetiky, wellness a spa

přírodní kosmetika a bio kosmetikaodkaz zde

 

 

 

 

 

♦ Dermacol vydává vlastní měnu!

Dermacol-peníze50 % zpět do peněženky!

Za každých sto korun k nákupu 50 korun kosmetických zpátky na další nákup. Česká kosmetická společnost Dermacol, vydala v rámci svých značkových obchodů svoji vlastní měnu. Kosmetická měna má podobu a atributy skutečné bankovky s nominální hodnotou 50,- Kč. Za každých zaplacených sto korun dostane nakupující 50 korun kosmetických na další nákup. Na titulní straně bankovky je vyobrazena první dáma české kosmetiky paní Olga Knoblochová, která stála u zrodu značky Dermacol, žena, která dala světu první plně krycí makeup. Jedná se o zcela jedinečný případ, kdy společnost emituje takto vlastní platidlo! Bankovky budou k dispozici výhradně ve třech pražských obchodech značky Dermacol.

 

 

 ♦ Zázračné fialové sklo v biokosmetice? Dle vědeckého výzkumu pouze marketingový pojem.

Záleží na tom, v jakém skle se uchovává kosmetika?aroma-terapie-wellness-spaZ nového výzkumu České aromaterapeutické společnosti (ČAS) vyplynulo, že v biokosmetice často opěvované fialové sklo nechrání přípravky tak, jak se deklaruje. Výzkum provedla na základě podnětu ČAS Vysoká škola chemicko-technologická v Praze pod vedením prof. Ing. Vladimíra Filipa, CSc., vedoucího Ústavu mléka, tuků a kosmetiky.Vědci zkoumali propustnost UV záření u tří používaných druhů obalových materiálů. Zabývali se vlivem propustnosti UV záření na kvalitu obsahu lahviček z čirého, matného a fialového skla.

V poslední době se v rámci zatraktivnění výrobků balených do fialového skla, přisuzují tomuto barevnému obalovému materiálu až zázračné účinky. více →

 

 

Luxusní kosmetika – exkluzívní séra s drahokamy

exkluzivni-serum-aromaLuxusní kosmetická séra ve spojení s drahými kameny nabízejí jedinečnou a exkluzívní péči o pleť i celé tělo, duši i mysl. Séra s drahokamy – podpořená barevnou aromaterapií a čakrovou harmonizací.Zveme vás na ojedinělou přednášku, která se koná v rámci veletrhu Beauty. Dozvíte se vše o tom, co nabízejí a jak používat séra s drahokamy.

Přednášku povede paní PhDr.Hana Khlaif, která se posledních několik let soustředí na využití exotických bylin, drahých kamenů a vzácných esenciálních olejů v kosmetice a při péči o celé tělo.  Představí luxusní péči, kterou lze nabízet v kosmetickém salonu při ošetření klientů, jejich pleti i celého těla při masážích.  více info

 

 

 

♦ Mezinárodní seminář aromaterapie – koření a jeho léčivé účinky, praktické použití v kosmetice a wellness

esence-aroma-wellnessMimořádná pozvánka – mezinárodní odborník na aromaterapii v Čechách.

♦ léčba nemocí na základě duchovních příčin pomocí koření,
♦ profily známých i méně známých druhů koření,
♦ staleté receptury pro domácí použíti, kosmetiku, wellness, beauty a SPA.

více informací o semináři

 

 

 ♦ Unie kosmetiček Vás zve na vzdělávací seminář

Unie-kosmetiček-oustěž-líčeníUnie kosmetiček zve na svůj vzdělávací seminář pro kosmetičky, obor beauty, wellness a spa, v pátek 27. března 2015 od 9.30 hodin v designovém Hotelu Yasmin, Politických vězňů 913/12, Praha 1,  program + info zde

 

 

 

 

♦ Zákulisí výroby kosmetiky, oslavy v RYORu.

 ryor-kosmetika-profiJedinečná příležitost podívat se do zákulisí kosmetické firmy RYOR, která po několika letech opět otevírá svoji provozovnu pro veřejnost a navíc s dalšími novými výrobními linkami na vysoké úrovni.

V rámci oslav 70. narozenin zakladatelky a majitelky firmy RYOR, paní Ing. Evy Štěpánkové, máte možnost navštívit firmu RYOR v dny otevřených dveří v jejich výrobním areálu v Kyšicích. Detaily najdete zde →

 

 

 

 

♦ Český Dermacol líčí Českou Miss
Dermacol-kosmetika-misssKosmetická značka Dermacol, známá od 60. let výrobou make-upu ve filmových studiích Barrandov v Praze již několik let líčí všechny scény Národního divadla. Tento rok se Dermacol stává také oficiální kosmetikou České Miss. Iva Kubelková je patronkou České Miss a Dermacol si pro tuto soutěž sama vybrala.

“Iva mi zavolala, požádala mě o spolupráci a já jsem okamžitě souhlasila. Spojení soutěže Česká Miss a české kosmetiky Dermacol nám připadá zcela přirozené a jsem ráda, že se navzájem můžeme podpořit.” říká Věra Komárová, marketingová ředitelka značky, která je zároveň také porotkyní soutěže.
Dermacol má za sebou úspěšnou spolupráci s několika výherkyněmi České MISS z předchozích ročníků, jako například s Taťánou Kuchařovou, Ivou Kubelkovou a Andreou Verešovou.

 

 

 

 

 

♦ Pozor na sójový olej v aromaterapeutické biokosmetice!

soja-kosmetika-wellnessV přírodní biokosmetice a především v aromaterapii existuje celá řada mýtů a klamů, kterých si běžný spotřebitel nemá šanci všimnout. Je proto třeba, podobně jako u potravin, pečlivě a pozorně číst složení výrobků a zaměřit se především na položku „glycine soja oil“ neboli česky sójový olej.

Je bohužel „dobrou praxí“ mnoha firem přidávat sójový olej do většiny svých výrobků jako například krémů, gelů, olejové kosmetiky apod. Na první pohled na tom není nic špatného, dokud se však zákazník o jeho význam ve složení přípravku nezačne více zajímat. Jak vyplývá i z knihy „Tekuté slunce“ uznávaného anglického aromaterapeuta Jana Kusmirka, sójový olej by v kvalitním aromaterapeutickém výrobku neměl co dělat.

Sójový olej přidávaný do těchto produktů je téměř vždy chemicky rafinovaný, tzn. upravovaný. Nenajdeme v něm již významný lecitin či důležité vitaminy A, D, E, K ani další účinné látky. Jaký je tedy význam přidávání sójového oleje do přírodní biokosmetiky?

„Po procesu chemické rafinace je sójový olej neutrální z hlediska chuti, barvy i vůně. Je to velmi levný olej, a proto ho bohužel někteří výrobci používají jako takzvané plnidlo, čímž si snižují výrobní náklady a zvyšují objem výrobku,“ vysvětluje Jiří Harašta, majitel značky Saloos, předního českého výrobce aromaterapeutické biokosmetiky.spa-wellness-aromater

Je proto nezbytné dávat si při výběru aromaterapeutických výrobků pozor na složení. Podobně jako je tomu například u křehčených kuřecích řízků naplněných vodou – voda nikomu neublíží, ale zákazník za ni zaplatí stejnou cenu jako za kuřecí maso.

„Bohužel dnes už není aromaterapie jako aromaterapie. Jsme de facto jedinou českou firmou, která při výrobě žádného aromaterapeutického produktu nepoužívá sójovou náhražku, tedy sójový olej. Jako základ používáme nesrovnatelně kvalitnější oleje lisované za studena a biooleje,“ doplňuje Jiří Harašta, majitel české značky Saloos.

Výrobky české značky Saloos, stejně jako kvalitní zahraniční značky, neobsahují levný sójový olej, syntetické parfemace, konzervanty, minerální oleje ani jiné nepovolené látky. Výrobce si navíc velmi zakládá na nejvyšším obsahu biosložek ve svých produktech. Kosmetika tak nevyvolává alergické reakce a je vhodná pro všechny typy pleti, včetně citlivé.

Více o produktech na http://www.saloos.cz/

 

 

 

Kam dál?

 

Aktuálně ve wellness a SPA

SPA WELLNESS beauty kosmetika do wellnessAktuality, pozvánky, akce ve wellness a spa  
Spa a wellness hotely –  wellness novinky a zajímavosti
N
ovinky v kosmetice – kosmetické produkty
Novinky a aktuality – wellness , beauty a SPA

Saunové ceremoniály a zážitkové saunování – trendy v saunování

 

 

Profesionální kosmetika

spa-wellness-kosmetika-profJarní linie ve wellness a spa – profi salonní ošetření
Jíly v kosmetice, wellness  a spa
Wellness trendy – zpomalení ve wellness – nový směr
Arganový olej – absolutní HIT v kosmetice a wellness
Novinky – wellness kosmetika a profi kosmetika
Profesionální aromaterapie pro kosmetiku
Aromaterapie do sauny
Profi SPA kosmetika

Tajemství krásy – Intenzivní boj s vráskami – nové trendy

 

 

 

Další články na webu SPAwellness.cz

Jak nalákat klienty do wellness a spa?
Saunové ceremoniály – zážitkové saunování
Občerstvení pro klienty ve wellness a spa – inspirace
Léčivá sůl ve wellness a spa
Eko wellness – Eko spa – nové trendy ve wellness
Wellness a SPA hotely – novinky
Bylinky ve wellness a spa, koření a bylinné terapie
Drahé kameny ve wellness a spa
Květiny ve wellness, květinová výzdoba a inspirace pro wellness a spa
Dekorativní obklady ve wellness a spa – fotogalerie-obklady-inspirace
Recepce ve wellness a spa

 

 

 Další články v rubrice Bylinky a koření

Bylinky pro dobrou náladu
Kurkuma, zázračné koření pro zdraví a krásu
Bylinkové masáže – měsce a razítka
Aroma koupele – magické rituály krásy
Bylinkové wellness rituály – bylinky a koření ve službách krásy, pohody a zdraví

Bylinky na bolest hlavy
Bylinky do sauny a peeling do sauny – peelingové saunové rituály

 

 

rubriky webu SPAwellness.cz:

Wellness kosmetika
Wellness trendy
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování

Wellness vybavení
Wellness procedury – procedury ve wellness a spa
Hai spa – vlasové rituály-péče o vlasy
Klienti ve wellness a spa, spa klientela a wellness klientela
Wellness design a wellness dekorace   

 

 

sauna, saunování, saunovani, domaci sauna, domácí sauna, v sauně, v saune, saunovací, saunovaci, saunove ceremonialy, saunové ceremoniály, saunovací ceremoniály, saunovaci ceremonialy, zážitky v sauně, zazitky v saune, saunové zážitky, saunove zazitky, zážitkové saunování, zazitkove saunovani, zazitkovesaunovani, zazitkovesaunovani.cz, sauner, saunér, profesionální saunér, do sauny, pro saunu, trendy sauna, trendy v saunovani, trendy v saunování, saunové trendy, saunove trendy,esence do sauny, aroma do sauny, vůně do sauny, vune do sauny, aroma v sauně, esence v sauně, vůně v sauně, vune v saune, saunové aroma, saunove aroma, saunové esence, saunove esence, saunové vůně, esence pro saunu, vůně pro saunu, vune pro saunu, aroma pro saunu, kosmetika v sauně, kosmetika v saune, kosmetika do sauny, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika saunování, peeling do sauny, peeling v sauně, saunový peeling, saunovy peeling,  , wellness marketing, marketing ve wellness, marketing pro wellness, spa marketing spa wellness marketing.

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny,

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,

hubnutí – tělo – detox  tělová ošetření v salonu, telova osetreni v salonu, ošetření celulitidy, celulitida, bandáže Arosha, bandaze Arosha, tělové kosmetické bandáže, telove kosmeticke bandaze kosmetika Arosha, zeštíhlující bandáže, zestihlujici bandaze Arosha, zeštíhlení ošetření, zestihleni osetreni salon, zábaly hubnutí, zabaly hubnuti, hubnutí v salonu, hubnuti v salonu, formování postavy v salonu, formovani postav v salonu, formování těla, formovani tela, modelační ošetření, modelacni osetreni, konturovací zábaly, konturovaci zabaly, detox, detoxikační ošetření, dekoxikacni osetreni, jarní detoxikace v salonu,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uložit