Follow me
0

Tajemství krásy – jak moc jsou oblíbené vrásky? Trendy v profesionálí kosmetice – ošetření vrásek

Jak probíhá intenzivní boj s vráskami?
Zlaté časy pro anti-aging.

 

Je hodně těch, kteří nenávidí své vrásky, a je ještě více těch, kteří je milují. Zejména pokud mluvíme o kosmetickém průmyslu a profesionální kosmetice.

Ošetření vrásek v profesionálním salonu.

Bez ohledu na to kolik je nám let, všichni hledáme způsoby, jak předejít vráskám, či jak úplně vymazat vrásky, které nám přidávají roky. Hledáme účinné metody, které nám umožňují získat zpět mladistvou pleť.

Velkou rychlostí kupředu jde vývoj ve všech oblastech kosmetického a lékařského odvětví, které napnuly své síly v boji proti vráskám a v oboru anti-aging.  Velmi rychle se rozvíjí zejména oblast vývoje  lékařských přístrojů na radikální a rychlé odstranění vrásek. Pilno mají i v oblasti kosmeceutiky, v oboru který vznikl spojením kosmetického a farmaceutického odvětví.

Výrobci kosmetických přístrojů, odborní lékaři, dermatologové i chirurgové, stejně tak výrobci kosmetických produktů a v konečné fázi i kosmetická centra zažívají zlaté časy právě v oblasti ošetření stárnoucí pleti. Je to také dáno tím, že lidský věk se stále prodlužuje a velkou skupinu klientů tvoří poměrně silná generační skupina klientů ve věku 30-50 let. Ženy investují do nákupu krémů proti vráskám a nebojí se investovat i poměrně vysoké částky. Například ve Francii používá krémy proti vráskám téměř 40% žen.

Trendy v boji proti vráskám

 

♦ Velká poptávka po kosmetice proti vráskám

Největší poptávka je stále po klasické kosmetické obličejové péči – krémy na vrásky tvoří největší obraty v oblasti profesionální kosmetiky. Nicméně právě zde můžeme pozorovat jistý nový trend, kterým je stále intenzivnější zájem o složení krémů. Žádané jsou přírodní účinné aktivní látky. Na pozoru se naopak mají konzervační složky a barviva. Je patrná skupina spotřebitelů, kteří žádají čistě přírodní produkty a velmi pečlivě si je vybírají.  Úroveň informovanosti spotřebitelů neustále roste. Mnozí nakupují kosmetiku daleko uvědoměleji než ještě před pár lety. Zákazníci jsou stále kritičtější k problematickým látkám obsaženým v tubách a kelímcích.

 

♦ Celosvětový trend „zelené“ krásy pokračuje

• Jak bylo oznámeno v září 2013 na oborovém kongresu přírodní kosmetiky v Berlíně, posílil německý trh kontrolované přírodní kosmetiky v prvním pololetí roku 2013 podle výpočtů Společnosti pro výzkum trhu, GfK, Norimberk (D), o 10,2 %.

• Tržní experti očekávají, že se obrat v Německu do konce roku zvýší na více než 950 mil. EUR. V příštím roce bude pravděpodobně prolomena hranice jedné miliardy. Ve srovnání s minulým rokem vzrostl obrat s produkty přírodní kosmetiky napříč všemi distribučními kanály zhruba o 90 mil. EUR.

V mezinárodním měřítku kosmetické trhy již celá léta zaznamenávají stabilní míry růstu a pokud se vyplní prognózy průzkumníků trhu, jsou vyhlídky do příštích let skvělé.

 

♦ Kombinovaná péče moderních přístrojů a krémů proti vráskám

„Za poslední půlrok jsme začali pozorovat velký zájem o pravidelné kosmetické ošetření účinnými kosmetickými produkty u klientek, které řeší vrásky. Přičemž nabízíme kompletní ošetření stárnoucí pleti, přístrojové ošetření laserem, frakčním laserem C02, nabízíme výplně, a to celkem ve velmi příjemných cenových relacích.
Nicméně jsme překvapeni kolik zákaznic dává přednost ošetření kvalitními krémy proti vráskám, přičemž řada z nich žádá přírodní kosmetiku“, říká  ředitelka kosmetického a estetického centra Evrgreen, Miroslava Kráčmarová. „Stabilně je velká poprávka po neinvazivním liftingu obličeje, momentálně nabízíme úplně nové ošetření hlubokých vrásek neinvazivní metodou, přístrojem Doublo.“

 

 

 ♦ Návrat k přírodě – účinné aktivní látky

Velmi intenzivně se hledají zdroje účinných látek, jež zpomalují stárnutí v přírodě. Zvyšuje se obsah  a množství přírodních ingrediencí v krémech proti vráskám a v kosmetických přípravcích, vznikají dokonalé koktejly krásy. Pozornost se upíná k tradiční a původní péči o pleť různých domorodých kmenů, například v Africe. Důkazem je popularita arganového oleje. Hledají se bylinky, které jsou již staletím prověřené v ajurvédě nebo tradiční čínské medicíně. Zájem je o rostliny s antioxidačními vlastnostmi. Velké oživení zažilo ošetření pleti zlatem po vzoru egyptských královen.

 

♦ Vrásky řeší všichni

Nabídka krémů proti vráskám je díky situaci na trhu velká, reklamní kampaně také. Krémy proti vráskám začínají používat již velmi mladé dívky, které vrásky ještě vůbec nemají. Vidí to u svých maminek a jsou obklopeni intenzívním tlakem na dokonalou mladou krásu. Této generaci mladých spotřebitelek se také krémy dobře nabízí, protože se jim vhodně prezentuje, že prevence je důležitá, zvyknou si používat pravidelně kosmetiku a tento zvyk dále rozvíjí. Stávají se z nich postupně pravidelné a věrné klientky a zákaznice, které také věří, že krémy fungují, protože mají pleť bez vrásek, aniž by si v podstatě uvědomovaly, že mají ještě velmi mladou pleť.

Podle výzkumné agentury NPD Group, se ženy začínají zabývat intenzivněji výhodami kosmetiky proti vráskám a anti-aging péčí o pleť ve věku 25 a 34 let. Uvádí se, že 39% žen generace Y (ročníky 1980-2000) se při nákupu kosmetiky rozhodne pro kosmetiku zaměřenou na vrásky. Upřednostňují tedy anti-aging péči. U žen ve věku 18-24 let je to pouze 19%. Podle dalších výzkumů skupina žen ve věku 25-34 tvoří velkou skupinu zákaznic, která své kosmetické nákupy realizuje prostřednictvím internetu.

 

♦ Jak zákaznice nakupují profesionální kosmetiku pro ošetření pleti?

Současné výzkumy, které sledují nákupní chování zákazník uvádí, že doporučení blízké osoby (kamarádky nebo někoho z rodiny) a možnost vyzkoušet si vzorek krému, má stále ten největší vliv při rozhodování zákaznic v tom, jaký krém si koupí. Zajímavé je také sledovat, jak se roste vyhledávání informací o krémech na internetu. Od roku  2010 je patrný nárůst vyhledávání informací o krémech na vráskách na internetu a předpokládá se, že počty uživatelek, které hledají informace o krémech proti vráskám a metody anti-aging na internetu, stále porostou.  Naopak se zdá, že zájem vyhledat si informace v tisku má klesající trend.

 

 

Co nabízí retinoly a proč jsou tak oblíbené?

 

retinol

Co pomáhá proti vráskám?

Retinol a vitamín A jsou v popředí zájmu kosmetického průmyslu již dlouhou dobu a spotřebitelky ho milují.Všechno se točí kolem vitamínu A a retinol-skeyndorderivátech vitamínu A, jsou to zejména retinoidy a retinoly. Zajímavé jsou také retinoid -like látky. Retinol je rozhodně jednou z nejzajímavějších a nejúčinnějších aktivních látek, kterou kosmetický trh nyní nabízí. Dermatologové a kosmetičky používají vysoce koncentrovaný retinol k exfoliaci pleti do hloubky. Důvodem jsou skvělé výsledky retinolů v obnově pleti obličeje, krku a dekoltu.

Retinol je čistou a nejsilnější formou vitaminu A a naší pokožce nabízí neobyčejně velkou službu. Zejména působí proti vráskám a eliminuje akné. Proniká hluboko do pokožky, omezuje vznik vrásek a likviduje ty stávající. Zlepšuje strukturu a barvu pokožky, redukuje pigmentové skvrny, udržuje pleť hydratovanou. Retinol také prokazatelně podporuje tvorbu kolagenu a elastinu v pokožce a ta je pak vypnutá a udržuje si mladistvý vzhled. Je však potřeba užívat ho v určité  koncentraci, ty nízké nemají dostatečné výsledky, ty vyšší působí podráždění. Více o retinolu →

 

 

 

Kam dál?

články:
Arganový olej – absolutní HIT v kosmetice a wellness
Jak nalákat klienty do wellness a spa?
Novinky – wellness kosmetika a profi kosmetika

Profesionální aromaterapie pro kosmetiku
Tajemství krásy – Intenzivní boj s vráskami – nové trendy
Aromaterapie do sauny
Profi SPA kosmetika
Peelingové saunové rituály
Léčivá sůl ve wellness a spa

 


rubriky:

Wellness kosmetika
Wellness trendy
Krása a zdraví
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování

Wellness vybavení

 

 

 

 

 

sauna, saunování, saunovani, domaci sauna, domácí sauna, v sauně, v saune, saunovací, saunovaci, saunove ceremonialy, saunové ceremoniály, saunovací ceremoniály, saunovaci ceremonialy, zážitky v sauně, zazitky v saune, saunové zážitky, saunove zazitky, zážitkové saunování, zazitkove saunovani, zazitkovesaunovani, zazitkovesaunovani.cz, sauner, saunér, profesionální saunér, do sauny, pro saunu, trendy sauna, trendy v saunovani, trendy v saunování, saunové trendy, saunove trendy,esence do sauny, aroma do sauny, vůně do sauny, vune do sauny, aroma v sauně, esence v sauně, vůně v sauně, vune v saune, saunové aroma, saunove aroma, saunové esence, saunove esence, saunové vůně, esence pro saunu, vůně pro saunu, vune pro saunu, aroma pro saunu, kosmetika v sauně, kosmetika v saune, kosmetika do sauny, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika saunování, peeling do sauny, peeling v sauně, saunový peeling, saunovy peeling,

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny,

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,

hubnutí – tělo – detox  tělová ošetření v salonu, telova osetreni v salonu, ošetření celulitidy, celulitida, bandáže Arosha, bandaze Arosha, tělové kosmetické bandáže, telove kosmeticke bandaze kosmetika Arosha, zeštíhlující bandáže, zestihlujici bandaze Arosha, zeštíhlení ošetření, zestihleni osetreni salon, zábaly hubnutí, zabaly hubnuti, hubnutí v salonu, hubnuti v salonu, formování postavy v salonu, formovani postav v salonu, formování těla, formovani tela, modelační ošetření, modelacni osetreni, konturovací zábaly, konturovaci zabaly, detox, detoxikační ošetření, dekoxikacni osetreni, jarní detoxikace v salonu,