Follow me
0

SPA Wellness trendy 2016 – Klíčové předpovědi pro wellness a spa trh – Spafinder Wellness top 10 wellness trendy

Jaké jsou letošní hlavní proudy ve wellness a spa?
Letos se mluví o MEGATRENDECH.

wellness-a-spaSpolečnost Spafinder wellness 365, zveřejnila své již v pořadí třinácté vydání TOP 10 Globálních SPA a WELLNESS trendů. Jaká je předpověď na další období?
Tato zpráva  poskytuje všem ve wellness, beauty a spa  pohled na to, jak se wellness odvětí (globálně), bude vyvíjet v dalším nadcházejícím období, jaké jsou důležité proudy a směry, které se prosazují a oslovují. Tyto výhledy sledují odborníci i wellness a spa nadšenci napříč celým wellness a spa průmyslem.

Tato zpráva, zaměřená na wellness trendy, se považuje za předpověď, která jde do hloubky zejména v oblasti významných globálních trendů ve wellness a spa, které budou mít vliv na celý wellness průmysl a spotřebitele ve wellness a spa zejména v nadcházejícím roce. Často  lze pozorovat, že některé trendy a směry se v dalším období ještě více profilují nebo rozvíjejí či na sebe navazují. Je proto dobré znát „směr“.

Zpráva je připravována týmem odborníků v oblasti výzkumu a analýzy ve wellness a spa. Podílejí se na ní významní wellness a spa novináři a redaktoři a experti z tohoto odvětví. Prognóza wellness trendů vychází z průzkumů z oblasti wellness, beauty a spa v jeho různých dílčích odvětvích. Data se sbírají od provozovatelů spa -wellness hotelů a resortů, od cestovních kanceláří i samotných wellness a spa spotřebitelů.

Každý z těchto wellness top deseti trendů je velmi pečlivě rozpracován a je možné si prostudovat zázemí, co vede k oblibě či rozvoji tohoto trendu, jak se již nyní uplatňuje, v jakých podobách a kde a jaký je výhled na další rozvoj trendu. Letos se mluví o megatrendech a zpráva má 90 stánek.

Nová vlna ve wellness, v oblasti fitness se prosadilo surfování
Všude se šíří úplné surfařské šílenství.

Las-OlasSurfování je populární a oblíbené více, než kdykoliv předtím a aktivity spojené se serfováním nabízí stále více spa a wellness resortů. Toho si všímá i společnost Spafinder Wellness a serfování bylo zařazeno mezi 10 wellness trendů pro letošní rok.

Vychází se ze vzrůstající obliby tohoto sporu po celém světě. Serfování propadá stále větší počet nadšenců a je označované za horký trend ve fitness –extra způsob pro posilování. Ze surfařské mekky, dnes již přeplněné Austrálie a Kalifornie, se serfování rychle šíří do celého světa, vyhledávané jsou různé kurzy, workshopy a hlavně klidnější místa, ideálně soukromé pláže spa resortů, které se nyní definují jako wellness and surf resorty.

Hotel-Komune-Bali-Surfset-FSerfování už není jen dominantou svalnatých mladých mužů. Surfují více i ženy, dokonce i celé rodiny a ze serfování se stává opravdu módní záležitost. S oblíbeností serfování získává na obrátce i móda zaměřená zejména na surfařky. Nikoho by ještě před několika lety nenapadlo, že obchody s oblečením pro surfaře budou i na místech jako je Paříž nebo Londýn.

Cestování za wellness aktivitami tvoří zajímavý trh s velkými obraty, který se stále dynamicky rozvíjí a předpokládá se, že cesty za wellness pohodou spojené s možností serfování budou opravu v popředí zájmu a wellness & surfing bude takovým novým svěžím žánrem ve wellness cestovním ruchu.

 

spa-wellness-sport-aktivityJiž nyní jsou vyhledávané Surf and wellness resorty v Maroku, na Costa Rice, v USA i v Evropě.

Přednost se dává plážím, které nejsou tak přeplněné. Hoteliéři na novou poptávku svižně reagují a přidávají do své nabídky služby spojené s výukou serfování, někde jsou již i místní serfařské akademie, vzniká serfařská kultura, móda, sociální sítě a komunity.

Serfování se dostává i do posiloven, kde se na speciálních přístrojích serfování simuluje a trénuje. Výhodou je to, že takto surfovat v posilovně se dá kdykoliv během roku, a ať už jsou venku vlny malé nebo velké.

Surfování je také součástí nabídky řady vodní parků, stává se oblíbenou vodní zábavou a na mnoha místech vznikají surfařské parky.

 

 

Temazcal [temas’kal]
originální potní rituál – dům horkých kamenů

Temazcal-at-Sense,-A-Rosewo Mayská kultura se prosazuje ve wellness a spa. Temazcal je starodávný šamanský rituál, kterým provází šaman, nebo duchovní průvodce v potní chýši a při kterém se dosahuje hlubokého zážitku.

Temazcal v překladu znamená parní dům (temaz – pára, calli – dům). Tento rituál je jakousi starověkou formou saunování a představuje jednu z nejstarších a nejsilnějších terapeutických procedur tradiční medicíny dávného Mexika. Elementy ohně, vody, země a vzduchu se propojují a mají podobu hluboce očistného rituálu pro celé tělo, duši i mysl.
Metody a techniky, které šaman při rituálu používá se předávají z generace na generaci, jako jakýsi rodinný recept, takže každý z Temazcal rituálů pak může být originálním zážitkem, přičemž ty základní, podstatné postupy jsou stejné.

Temazcales, jako průvodce, provází malou skupinu účastníků celým rituálem, jehož cílem je spojit je s mocnými silami fyzického a duchovního světa.Mission-del-Sol-Resort-&-Sp
Pálí se dřevo a oheň ohřívá kameny vulkanického původu, které se umístí v centru speciálního dómu/chýše a zde ohřívají vzduch. Při rituálu se pronáší starověké modlitby a zpěvy a na kameny jsou pokládány různé aromatické byliny, například kadidlo, pelyněk a pryskyřice ze stromů.

Tento proces trvá obvykle od 30 minut do dvou hodin, ale účastníci tvrdí, že absolutně ztrácejí pojem o čase, zejména když vejdou do harmonického stavu meditace.

Na koneci rituálu přichází osvěžení ve vodě. Moderní podoby Temazcal rituálu někdy také praktikují ochlazovací části rituálu, studenou vodou nebo bylinnými odvary, během rituálu, jako jakési přerušení tepla osvěžením,  což u tradičního rituálu není, zde přichází ochlazení až na úplný závěr. Mnozí, kteří rituál vyzkoušeli hovoří o znovuzrození, nabití energie a o oživení.
Kořeny Tamazcal tiruálu sahají do mayské a aztécké kultury. Momentálně získává na oblibě a je reakcí na poptávku klientů a wellness cestovatelů po autentických zážitcích, což byl jeden z důležitých wellness trendů loňského roku, tedy poznávání místních a domorodých zvyků a rituálů. Přičemž právě Mexiko je jednou z nejrychleji se rozvíjející wellness destinací.

 

 

Aktivní rodičovství ve wellness a spa
Parenting Well: Serious Spa & Wellness for Kids

Rodiče se učí žít díky wellness a spa lepší a kvalitnější život a snaží se tak vychovávat i své děti. Neomezují se pouze na doporučení a rady ohledně zdravé stravy a dostatku pohybu. Žijeme v době, kdy svět válcuje epidemie dětské obezity, kdy jídlo je nutričně chudé, jsme posedlí technologiemi a obklopení všudypřítomným stresem. Děti si v dětství vytvářejí návyky, které je provázejí celý život

Six Senses Resorts Hotels- spa wellness trendy Spas.

Sami rodiče, kteří pro sebe hledají wellness a spa relaxaci, aby zlepšili kvalitu svého života, k wellness přivedou i své děti. Uvědomují si, že špatné návyky, které jsou již zažité se špatně mění, proto je mnohem jednodušší, když se špatné návyky nikdy nevytvoří. Rodiče si uvědomují, že mohou svým dětem ušetřit mnoho útrap, když je přivedou k dobrým návykům již v raném dětství. Pokud budou rodiče vodit svoje děti do wellness, stane se dětské wellness zajímavým trhem.

Populární jsou rodinné dovolené tam, kde resorty a hotely přichází s nabídkou a programy, kde si odpočinou děti i rodiče. Snaha je zajistit, aby i děti získali co nejvíce ze svého pobytu ve wellness. Někde se například zaměřují na edukaci výhod dobrého zdraví a výhod péče o sebe  a své zdraví – self-péče, pořádají se kurzy jógy,  kurzy vaření a samozřejmě se nabízejí lázeňské procedury, někde je to například i tai chi, plážové tance nebo bio zahradničení či šnorchlování. Jde  velmi seriózní a vážný přístup k výchově dětí, který by je měl naučit žít kvalitní život a proto se centra zaměřují na všechny důležité aspekty našeho života, na kondici, psychické, fyzické i mentální zdraví.


Důležitá je zejména příroda a okolí, rodiče mají zájem o nedotčenou přírodu i o zajímavosti v okolí, o pestré programy, které děti rozvíjí jinak než obrazovka tabletu nebo počítače. Velká pozornost se věnuje stravě. 
  Rodiče si velmi dobře uvědomují, jak špatná je nyní strava, kterou děti konzumují a jsou tím velmi znepokojeni, (vysoký obsah tuků, cukrů, pesticidů, antibiotik, aditiv atd průmyslová strava plná chemie a hnojiv), a takto své děti a sebe stravovat nechtějí, chtějí zdravé maso, zdravá vejce,organicky pěstovanou zeleninu a ovoce, maso a vejce z normálního organického místního chovu. Zdravé jídlo a nápoje se stávají běžnou normou namísto výjimky nebo něčeho exkluzivního v nabídce resortů.  Pokud děti jsou naše budoucnost, pak budoucnost wellness je v nabídce dětského wellness a wellness aktivit pro děti a teto obor, zdá se, bude rychle velmi silným odvětvím ve wellness a spa.

 

 

Sexual wellbeing je letošním velkým trendem v oblasti wellness.

Canyon Ranch LenoxV dnešní době má oblast wellness mnoho podob a směrů, zaměřuje se na těl,o duši i mysl. Vznikají nové směry a různé spirituální podoby wellness, uplatňuje se wellness na pracovišti, mluví se o wellness v souvislosti s životním prostředím. Téma wellness nabídky zaměřené na edukaci, lepší vnímání sama sebe a svých sexuálních prožitků, ale zatím stálo stranou. To se teď mění.

Spafinder Wellness sleduje, co se nyní na trhu děje a uvádí, že žijeme v době, kdy na jedné straně jsme přesyceni sexem. Bombardováni různými obrázky a ideály a motivací k tomu, abychom si sex také řádně užívali, pokud tak nečiníme, jsme zralí na pilulky… Na druhé straně vidíme jak puritánsky se některé kultury na sex dívají. Jako bychom byli v jakési sexuální schizofrenní kultuře. Nyní přichází čas, kdy i ve wellness se právě tímto směrem otevírají nové možnosti a prostor, který na současné potřeby společnosti reaguje.

Ve wellness přibývá klientů, kteří vyhledávají speciální pobyty zaměřené na sexuální zdraví a pohodu. Současně s tím také roste trh zaměřený na páry stejné sexuální orientace. Průzkumy si také všímají otevřeného přístupu mladé generace k sexu a sexualitě. S novu generací ( generace Z) také přichází trochu jiný pohled na sexualitu, například se podle průzkumů uvádí, že náctiletí, (4 z 5), uvádějí, že jim nezáleží na jejich sexuální orientaci, jsou více otevření a uvolnění.

Na řadě míst se snaží k sexu přistupovat otevřeně, s respektem ke svému tělu a přirozenému, zdravému sexu. Kurzy a pobyty nabízí možnost uvolnit se a posílit svoje sexuální zdraví a osobní štěstí, v párech ale i jednotlivě.
Měnící se pohled na přirozenou a uvolněnou sexualitu s sebou přináší výhled do budoucnosti v tom smyslu, že se bude více klientů zajímat o sexuální wellness všeobecně. Začínají se prosazovat nabídky zaměřené na dotyky, dotkání se a uzdravování pomocí dotyků . Nabízejí se romantické a speciální wellness programy a koučink, vznikají různé programy a workshopy v oblasti sexual wellbeing. Jsou zaměřené nejen na to, jak zlepšit partnerské vztahy a komunikaci, ale pozornost se nyní zaměřuje více osobně a individuálně. Programy nabízejí otevřené, uvolněné a aktivní vzdělávání, posílení osobnosti. Vzniká speciální nabídka resortů pro ženy, kterým se věnuje sexuální koučka, odborníci na pánevní dno i na aspekt osobního sexuálního štěstí a naplnění.

 

 

 

Reset pro tělo i mysl – mix adrenalinu a Zenu
The Adrenaline & Zen Cocktail: Resetting the Mind & Body

Kent Mountain Adventure Center photo by Dan GambinoReset je v počítačové terminologii akce nebo signál, který velmi rychle ukončí chod systému a nastartuje jej znovu od začátku. Stejně tak je tomu i v případě tohoto wellness trendu. Zen wellness, jako rozmazlující uvolňující terapie, masáže a meditace, stejně jako divoký adrenalin a velké zážitky, které rozbuší naše srdce, obojí má tu schopnost a efekt znovu nás nastartovat – restartovat.

Může to být plavba na kánoi, kempování na útesu nebo kurz cirkusových dovedností. Zen i adrenalin se nyní ve wellness propojují více než kdykoliv před tím. Vysoce adrenalinové aktivity a pak hluboká relaxace mají výrazný vliv na tělo i mysl.

Špatný stres nás vyčerpává ( stres v práci, rodina, existenční stres). Dobrý stres (adrenalin) je pro nás vzrušující a posiluje nás, fyziologicky dochází k tomu, že se zvyšuje průtok krve, srdeční frekvence a dýchání, krev se z mozku odvádí do svalů a to nás uklidňuje, spouští se endorfin, serotonin a dopamin a prožíváme euforii. V mozku se aktivují alfa vlny spojené s relaxací a omezením negativních myšlenek. v reakci na tento trend propojení adrenalinu a relaxace vzniká po celém světě nabídka resortů typu „adrenalin a spa“ nebo „super extrem a spa“, velké vzrušení a uklidňující terapie. Mezi adrenalinové aktivity se počítá například sjezd divoké řeky, bungee jumping, lezení po stromech, nebo i řízení závodního auta na zamrzlém jezeře.

 

 

 Well-Fests:
Festivaly ve wellness

Wanderlust-FestivalsOpět trend, který reaguje na současnou poptávku společnosti, kdy jsme obklopeni sociálními sítěmi a přitom se cítíme osamělí. Všichni propojeni a přitom sami…

Ve wellness se začínají prosazovat skupinová setkání, která mají charakter festivalů, společných oslav, sdílení společného zážitku, sdílení společného postoje a zájmů, a ve festivalové oblasti se na druhou stranu zase  prosazují prvky wellnessu, relaxace a uvolnění. Vznikají well-festy v mnoha rozmanitých podobách.

Trvat mohou několik dní, ale i jednu hodinu, jako je tomu například u společných masových relaxací, které se prostřednictvím sociálních sítí organizují například v městském parku. Lidé se sejdou a jsou spolu, sdílí společnou aktivitu, relaxaci, nejsou sami.  Hodinka společné relaxace a ticha je také posilující a obohacující. Wellness setkání a wellness festivaly jsou, podobně jako dovolené, takovým únikem z reality, kterou prožíváme rychlým tempem den za dnem. Tato setkávání nabízí vytržení z této šílené reality, zpestření a osvěží našeho každodenního života, jsou  „potravou“ pro tělo, duši i mysl.

Festivalový pobyt může vypadat třeba i tak, že den začíná zdravou snídaní (biopotraviny) +  freše, následuje přednáška životního stylu, diskuze, lekce relaxace a relaxačního cvičení ( joga, paddle boarding, procházky) a večere připravená z lokálních surovin a zdrojů.  Jinou podobu můžeme mít například hudební festival s prvky wellness, například se uplatňují různé druhy tance, meditace a relaxace. Na internetu můžeme najít široké spektrum různých well-festů již nyní.

 

 

 On-Demand Spa & wellnenes
Rychlé wellness na přání

ManicubeS rostoucí nabídkou různých mobilních aplikací, kterými objednáme lecoc, aniž bychom museli někam cestovat,  roste i nabídka v sektoru wellness služeb. I wellness služby je dnes možné si objednat  po telefonu.

Ve wellness sektoru je to služba, která nabízí různé možnosti těm,kteří nemají čas vyhledávat wellness nabídky, anebo nemají čas dopravovat se do wellness, mají tak možnost zavolat si wellness službu k sobě do práce nebo domů, do hotelu nebo i do nemocnice.

 

ZeelJsou to služby zejména maséra, manikúra a nail design, pedikúra, kompletní služba kadeřníka nebo stylisty, make-up, a další. Služby jsou dostupné i do hodiny.

Některé aplikace se ptají co si žádáte konkrétně, někde je možné se domluvit až s terapeutem na místě. Výhodou je to, že klienti nemusí nikam cestovat a neřídí se otevírací dobou wellness centra. On-demand wellness a fitness služby se ve wellness postupně stávají  globálním fenoménem a předpokládá se, že se budou masivně rozvíjet.

 

 

 

Péče o pleť – exploze kosmetického průmyslu v Koreji,
korejské kosmetické šílenství – korejská kosmetická horečka se šíří.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAKorejský kosmetický průmysl expanduje neuvěřitelnou rychlostí. Korejští klienti jsou nejnáročnější a nejvzdělanější v oblasti kosmetiky. Patří k nejlepším spotřebitelům a také k velkým spotřebitelům kosmetických produktů v péči o tělo i obličej. Obraty a prodeje tělové kosmetiky, dekorativní kosmetiky, parfémů a dalších kosmetických produktů zde dosahují obrovských částek.

V reakci na poptávku zde  korejské kosmetické značky  uvádí na trh 20-30  kosmetických výrobků za měsíc. Přičemž západní společnosti jich uvedou 10- 30 za rok. V Koreji se také utrácí celosvětově největší částky za pánskou kosmetiku. Korejská kosmetické značky a produkty se rychle šíří do celého světa. Podle analytiků trhu, vzhled je zde nikoliv velmi důležitý, ale je zásadní, dokonce je zde „na de vše“ . To vysvětluje i děsivý hlad po všech možných kosmetických produktech.

Vysokou poptávku živí i masívní on-line nabídka, recenze blogerů ( podle kterých produkt buď žije, nebo zemře), amatérské záznamy, televizní pořady, ukrutně sledované jsou VIP osobnosti, které také kosmetiku propagují. Kolem kosmetiky se točí velký výzkum a vývoj, firmy utrácejí vysoké částky za testování a inovace, aby si udržely zákazníky a měli jim stále co nabídnout.

Spa Castle, New YorkKosmetika v Koreji je díky náročným spotřebitelům velmi kvalitní, šetrná k pleti, přitom dostupná a s velmi atraktivním designem. Již v roce 2105 se korejská kosmetika stávala trendovou záležitostí, v letošním roce o ní ale uslyšíme ještě více!! V Londýně je již  nyní otevřeno několik obchodů výhradně s korejskou kosmetikou. Tyto kosmetické „odlišnosti“ nejsou ovšem patrné jen v oblasti maloobchodu, naopak, úplně jiný přístup ke klientům je vidět i ve wellness a SPA. Klienti jsou nároční i při svém pobytu v lázních, wellness nebo beauty centrech. Dostává se jim špičková a propracovaná, kvalitní péče.

Mnozí z těch, kteří přijdou v Koreji do SPA, jsou opravdu překvapeni, jaký zde mají přístup k péči o klienta. Nejde zde jen o to, aby se klient cítil královsky v luxusním spa, ale zejména o to, aby dostal královsky odvedenou péči, vše se bere velmi vážně, poctivě. Péče zde má podobu dokonalého, poctivého a vážného RUTIÁLU, žádná rutina. Důležité jsou poctivé peelingy celého těla, kvalitní výživné masky…Důležitá je kvalita přípravků, používají se přírodní složky, tradiční korejské ingredience, bylinky, oleje, ženšen, zelený čaj, bambus. Kvalita je vynikající, výsledky skvělé, klienti nadšení.

 

 

 Healthy Cruising:
Plovoucí wellness hotely

Regent-Seven-Seas-CruisesDnešní plovoucí“ hotely poskytují  jedny z největších a nejpůsobivějších, komplexních spa a wellness programů.  Plovoucí lázně jsou příjemnou alternativou k suchozemským wellness a spa resortům. Nabízí o zážitek více, pobyt na moři, krásné výhledy na širé moře, západy a východy slunce, a to s kompletním vybavením wellness a fitness centra, s programy pro tělo, duši i mysl.

Wellness plavby začínají být stále více vyhledávaným způsobem, jak zažít něco skvělého, cestovat a přitom relaxovat a nechat se hýčkat.  Součástí plaveb bývají i různé programy, zajímavé zastávky na cestách, kurzy keramiky, poznávání krajů, kulinářské speciality, aj. Celá plavba může mít i nějaké zajímavé zacílení a téma a vázat se na kulturu kraje, ke kterému loď míří.

Jejich obliba stoupá podobně jako stoupá obliba wellness zážitků mimo stěny wellness hotelů, kdy je zájem o wellness venku, outdoor wellness, o přírodu. Wellness lodě na moři, na jezeře nebo po řece, variant a možností k objevení toho správného plovoucího wellness, je již nyní mnoho.

 

Workplace wellness
zdravé pracovní prostředí – wellness kultura na pracovišti

Spafinder-Yoga2Zdravé pracovní prostředí už přestává být fikcí z románu. Společnost se mění. Zaměstnavatelé a velké společnosti skutečně „vidí“, jaký přínos má pro jejich tým, zaměstnance a kolegy zdravé pracovní prostředí. Wellness aktivně zahrnuté do životního stylu, a to i v rámci pracoviště, funguje skvěle.

Snaha o vytváření zdravého příjemného pracovního prostředí je jedním z důležitých trendů, které by se měly v příštím období rozvíjet. Přičemž nejde jen o ergonomické rozmístění nábytku ze zdravotně nezávadného materiálu. Stále častěji je vidět začlenění skutečné wellness aktivity na pracovišti.

Příkladem jsou například hodiny jógy přímo na pracovišti, edukace, zdravé obědy, fitness členství v blízkém fitku, případně vlastní firemní fitness.Výsledky této péče jsou jasné, šťastnější pracovníci, menší nemocnost, lepší výsledky v práci, lepší výsledky firmy jako celku. Je to investice a hodnota, která má jasnou návratnost a přináší další hodnoty. Předpokládá se, že investice do této oblasti v příštích 10 letech razantně porostou.

 

Zpracovala Jiřina Kopřivová,  Zdroj: Spafinder Wellness, Předpověď SPA a wellness trendů pro rok 2016

 

 Kam dál?

 Wellness trendy 2015 -klíčové předpovědi pro wellness a SPA
Barvy roku Pantone barvy 2016 
Novinky – Hotely, wellness a SPA

 Zpomalení ve wellness a SPA – slow beauty

 

Aktuálně ve wellness a SPA

SPA WELLNESS beauty kosmetika do wellnessAktuality, pozvánky, akce ve wellness a spa  
Spa a wellness hotely –  wellness novinky a zajímavosti
N
ovinky v kosmetice – kosmetické produkty
Novinky a aktuality – wellness , beauty a SPA

Saunové ceremoniály a zážitkové saunování – trendy v saunování

 

wellness-inteerier-spaKlientela ve wellness a spa
Wellness provoz – co se řeší ve wellness?
Wellness koncept – každé wellness je jiné

Thalassoterapie a thalasso procedury
Jak nalákat klienty do wellness a spa?

 

 

 

Další články na webu SPAwellness.cz

Jak nalákat klienty do wellness a spa?
Saunové ceremoniály – zážitkové saunování
Občerstvení pro klienty ve wellness a spa – inspirace
Léčivá sůl ve wellness a spa
Eko wellness – Eko spa – nové trendy ve wellness
Bylinky ve wellness a spa, koření a bylinné terapie
Drahé kameny ve wellness a spa
Květiny ve wellness, květinová výzdoba a inspirace pro wellness a spa
Dekorativní obklady ve wellness a spa – fotogalerie-obklady-inspirace
Recepce ve wellness a spa

 

 

Profesionální kosmetika

spa-wellness-kosmetika-profJíly v kosmetice, wellness  a spa
Wellness trendy – zpomalení ve wellness – nový směr
Arganový olej – absolutní HIT v kosmetice a wellness
Novinky – wellness kosmetika a profi kosmetika
Profesionální aromaterapie pro kosmetiku
Aromaterapie do sauny
Profi SPA kosmetika

Tajemství krásy – Intenzivní boj s vráskami – nové trendy
Jak účinně používat aroma marketing?

 

Další články –  sauny a  saunování

Výběr esencí do sauny – aroma do sauny -provoněná pohoda
Kameny do sauny – obložení kameny, kámen v sauně
Kamenné dekorace v sauně

Peelingy do sauny – saunové zážitkyJaké dřevo do sauny?
Solná dekorace do sauny – sůl v sauně
Léčivá sůl – solné terapie ve wellness provozu

Saunové ceremoniály – trendy v saunování
Saunové ceremoniály – fotogalerie – ukázky

 

rubriky webu SPAwellness.cz:

Wellness kosmetika
Wellness trendy
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování

Wellness vybavení
Wellness procedury – procedury ve wellness a spa
Hai spa – vlasové rituály-péče o vlasy
Klienti ve wellness a spa, spa klientela a wellness klientela
Wellness design a wellness dekorace   

 

 

sauna, saunování, saunovani, domaci sauna, domácí sauna, v sauně, v saune, saunovací, saunovaci, saunove ceremonialy, saunové ceremoniály, saunovací ceremoniály, saunovaci ceremonialy, zážitky v sauně, zazitky v saune, saunové zážitky, saunove zazitky, zážitkové saunování, zazitkove saunovani, zazitkovesaunovani, zazitkovesaunovani.cz, sauner, saunér, profesionální saunér, do sauny, pro saunu, trendy sauna, trendy v saunovani, trendy v saunování, saunové trendy, saunove trendy,esence do sauny, aroma do sauny, vůně do sauny, vune do sauny, aroma v sauně, esence v sauně, vůně v sauně, vune v saune, saunové aroma, saunove aroma, saunové esence, saunove esence, saunové vůně, esence pro saunu, vůně pro saunu, vune pro saunu, aroma pro saunu, kosmetika v sauně, kosmetika v saune, kosmetika do sauny, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika saunování, peeling do sauny, peeling v sauně, saunový peeling, saunovy peeling,

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness marketing, marketing ve wellness, marketing pro wellness, spa marketing spa wellness marketing.

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,

hubnutí – tělo – detox  tělová ošetření v salonu, telova osetreni v salonu, ošetření celulitidy, celulitida, bandáže Arosha, bandaze Arosha, tělové kosmetické bandáže, telove kosmeticke bandaze kosmetika Arosha, zeštíhlující bandáže, zestihlujici bandaze Arosha, zeštíhlení ošetření, zestihleni osetreni salon, zábaly hubnutí, zabaly hubnuti, hubnutí v salonu, hubnuti v salonu, formování postavy v salonu, formovani postav v salonu, formování těla, formovani tela, modelační ošetření, modelacni osetreni, konturovací zábaly, konturovaci zabaly, detox, detoxikační ošetření, dekoxikacni osetreni, jarní detoxikace v salonu,

 

 

Wellness spa wellness, wellness a spa, spa a wellness, wellness spa, wellness-spa, spa wellness wellness styl, exotické wellness, wellness centrum, spa – wellness, exkluzivní wellness, exkluzivni wellness, spa wellness centrum, wellness spa, wellness a spa, wellness a spa, atmosféra wellness, wellness atmosféra, atmosféra ve wellness, wellness hotel, wellness trendy, wellness interiery, interiery wellness, wellness design, wellness dekorace, wellness koncept, wellness kosmetika, dekorace do wellness, dekorace pro wellness, Domácí wellness, domaci wellnes, wellness doma, soukromé wellness, soukrome wellness, soukromé wellness, soukromé wellness centrum. Domácí wellness Domácí wellness, domaci wellness, wellness doma, soukrome wellness, soukromé wellness, wellness centrum doma, home spa, home wellness, výstavba domácího wellness, vystavba domácího wellness, jak postavit domaci wellness, jak postavit domácí wellness, domácí wellness centrum, domaci wellness centrum, domácí fitness, domaci fitness, fitness doma, vybaveni pro domaci fitness, domácí fitness vybavení, domaci fitness vybaveni

Spa Spa, day spa, destination spa, resort spa, spa wellness, exkluzivni spa, spa hotel, hotel spa, spa péče, spa, spa centrum, hotel spa, spa hotel, destination spa, day spa, hotelové spa, spa v hotelu spa koncept, spa kosmetika, spa interiery, interiery spa, spa design, spa dekorace, dekorace do spa, dekorace pro spa, wellness a spa, spa a wellness, home spa, domácí spa, soukromé spa, domaci spa, soukrome spa,
Vybavení
Wellness vybavení, wellness vybaveni, vybavení wellness, vybaveni wellness, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybavení do wellness, vybaveni do wellness, spa vybavení, spa vybaveni, vybaveni spa, vybavení spa, vybavení do spa, vybaveni do spa, vybavení pro spa, vybaveni pro spa, spa wellness vybaveni, spa a wellness vybavení, spa a wellness vybaveni, vybavení pro wellness centrum, vybaveni pro wellness centrum, vybavení domácí wellness, vybaveni domaci wellness, vybavení pro domácí wellness, vybaveni pro domaci wellness, vybavení do wellness doma, vybaveni do wellness doma, wellness doma vybavení, wellness doma vybaveni, vybavení pro domácí wellness, vybaveni pro domaci wellness, vybaveni soukrome wellness, soukrome wellness vybaveni, vybavení pro soukromé wellness, vybaveni pro soukrome wellness,

Interier
Wellness interier, wellness interiér, spa interiér, spa interier, interiér wellness, interier wellness, interiér spa, interier spa, spa wellness interiér, spa wellness interier, wellness interiéry, wellness interiery, spa interiéry, spa interiery, wellness spa interiery, wellness a spa interiery, wellness centrum interiér, interiéry wellness centrum, interiery wellnes centrum, exkluzívní interiéry, exkluzivní interiery wellness, exkluzivni wellness interiery, exkluzivní spa interiéry, exkluzivni spa interiery, exkluzivni interiery wellness a spa, exotické wellness interiéry, exoticke wellness interiery, zajímavé wellness interiéry, zajimave wellness interiery, zajimave interiery wellness, zajimave spa interiery, zajímavé spa interiery, interier dekorace, Exotický interiér wellness, jávský interiér wellness, thajský interiér wellness
Design         Wellness design, design wellness, spa design, design spa, wellness spa design, design pro wellness, wellness a spa design, spa wellness design, wellness centrum design, design wellness centrum,

Trendy  Wellness trendy, tredny wellness, spa trendy, trendy spa, spa wellness trendy, wellness a spa trendy, medical wellness trendy, trendy ve wellness, trendy pro wellness, trendy ve spa, trendy wellness ošetření, wellness interiery trendy, wellness centra trendy

Wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellness, nabytek do wellness, nábytek do wellness, nabytek pro wellness centrum, spa nábytek, wellness a spa nábytek, wellness a spa nabytek, nábytek do sauny, nabytek do sauny, nábytek do wellness centra, nabytek do wellness centra, saunový a wellness nábytek, saunovy a wellness nabytek, wellness lehátka, wellness lehatka, lehatka do wellness, lehátka do wellness, relaxační nábytek, relaxacni nabytek, nabytek k bazenu, nabytek pro soukrome wellness, nábytek pro wellness, nábytek do odpočívárny, nabytek do odpocivarny, potahy nabytek wellness, zahradní nábytek, nábytek do wellness a spa, luxusní zahradní nábytek, outdoor nábytek, odpočinkový nábytek, kvalitní zahradní nábytek, teakový nábytek, zahradní wellness, zahradní velnes, zahradní welnes, wellness vybavení, wellness trendy, wellness doplňky, wellness doma, domácí wellness, wellness dekorace, výstavba wellness, výstavba domácí wellness, vybavení relaxačních zón, relaxační nábytek, nábytek do wellness, spa vybavení, soukromé wellness, designový nábytek do zahrady, ratanový nábytek, kovový nábytek, vyplétaný nábytek, proutěný nábytek, napínané plachty na zahradu, relaxace na zahradě, obložení krbu, zahradní krb, home spa, home wellness, domácí wellness, wellness doma, soukromé wellness,