Follow me
0

BioFach a Vivanes – veletrhy -12.-15.2.2014

Veletrhy potvrzují stoupající trend zájmu
o bio výrobky a přírodní kosmetiku.
Zájezd na veletrhy.

Trend bio je trvalý. Odvětví neustále roste a prosperuje. Celosvětovou poptávku neochromila ani ekonomicky pohnutá léta, až na malé výjimky. Lidé na celém světě se stále intenzivněji zabývají ekologií a udržitelností, což má pozitivní dopad na obrat obchodu s bioprodukty.

Mezinárodní biobranže se jednou za rok schází na vůdčím světovém veletrhu BIOFACH v Norimberku. V době od 12. do 15. února 2014, u příležitosti 25. výročí, se opět očekává zhruba 2 400 vystavovatelů – z toho 200 na Vivaness, mezinárodním odborném veletrhu přírodní kosmetiky a wellness.  

Veletrh BioFach každoročně odráží globální trh biopotravin ve vší rozmanitosti. V roce 2014 budou zajímavosti veletrhu BioFach rozčleněny do pěti skupin: Trendy a inovace, Budoucí generace, Kongres, Sraz specializovaného obchodu a Zážitkové světy. Trendy a inovace najdou vystavovatelé a návštěvníci soustředěné na jednom místě, a to na stánku novinek.

Budoucí generace zahrnuje rozšířenou burzu pracovních příležitostí včetně seskupení vystavovatelů ze sekce vzdělávání, práce, perspektivy a kariéra. Do této skupiny spadá také cena za výzkum v oblasti biopotravin. Sraz specializovaného obchodu tvoří centrální prostor pro komunikaci mezi zástupci specializovaného obchodu. Zážitkové světy – informace, ochutnávky, inspirace. Zážitkový svět sýrů oslavil v únoru 2013 svou premiéru. Tato úspěšná koncepce bude v roce 2014 přenesena také na olivový olej, víno, ryby a kávu a následně v budoucnu nadále rozšiřována.

Nový design veletrhu BioFach a Vivaness

Velmi zajímavý a poutavý je také nový design veletržní dvojice BioFach a Vivaness, který je výsledkem tvůrčí realizace a vychází z nové strategie veletrhu. Projekt byl realizován agenturou pracující v oblasti udržitelnosti a je postaven na modelu přírody. Design tvoří obrazce připomínající organické jemné struktury, jak je vidět v biologickém mikrokosmu.

Kongres BioFach a Vivaness

V roce 2014 bude mít kongres novou orientaci. K hlavním cílům zde patří silnější zacílení a zaostření v jednotlivých tematických oblastech a fórech a omezení počtu jednotlivých termínů na přibližně 70.  Návštěvníci kongresu se v roce 2014 budou moci informovat v celkem sedmi fórech (BioFach, Udržitelnost, Specializovaný obchod, Gastro, HoReCa, Fair a Vivaness).

Biotrhy ve světě /Trend Bio

Byl zaznamenán dvouciferný růst bio v USA, ve Francii mají ctižádostivé cíle v podporování bio a v Německu roste poptávka rychleji než obhospodařované plochy. Trend bio je trvalý, odvětví neustále roste a prosperuje. Celosvětovou poptávku neochromila ani ekonomicky pohnutá léta, až na malé výjimky. Lidé na celém světě se stále intenzivněji zabývají ekologií a udržitelností, což má pozitivní dopad na obrat obchodu s bioprodukty.

Experti a aktéři branže se však shodují v jednom: Pokračující a dlouhodobé docilování přírůstků ve všech zemích vyžaduje politickou vůli a vytvoření konstantních rámcových podmínek pro podporu ekologického zemědělství. To dá jistotu jak zemědělcům v přechodné fázi, tak těm, kteří již hospodaří ekologicky. Mezinárodní biobranže se jednou za rok schází právě vždy na vůdčím světovém veletrhu BioFach v Norimberku. (biotrhy ve světě)

Těžiště veletrhu BioFach 2014 je „Organic“ –  Ekologické zemědělství a potravinářství zítřka

Těžiště veletrhu BioFach 2014 je koncipováno organizací International Federation of Organic Agriculture Movements (IFOAM), mezinárodním patronem tohoto světového veletrhu, společně se Svazem ekologického potravinářství (Bund Ökologische Lebensmittelwirtschaft – BÖLW), národním odborným sponzorem, jakož i pořadatelskou společností NürnbergMesse. Toto obsahové zaměření bude mimo jiné součástí mediálního dne a zahájení veletrhu, především však bude ústředním tématem kongresového programu.

Vegani milují bio a novou kategorii novinek „Vegan“ na veletrhu BioFach

Jedna miliarda lidí na světě se stravuje vegansky, tento trend nadále roste. Zhruba 15krát víc lidí než ještě před 20 lety nejí maso a ryby, část se zříká také mléčných výrobků a vajec, nebo dokonce všechny potravin živočišného původu. Proto bude mít BioFach v roce 2014 poprvé v rámci stánku novinek vlastní kategorii veganských produktů. A tak zde naleznou také příznivci veganské výživy pestrou a inspirativní nabídku.

Vivaness 2014 podtrhuje význam udržitelnosti

Přírodní kosmetika v dnešním slova smyslu se vyrábí již téměř 100 let. Její výrobci od počátku sázeli na sílu přírody a cítili se zavázáni trvalé udržitelnosti dávno předtím, než tento pojem přišel do módy.  Nadále pracují na soustavném zlepšování socioekologických standardů ve svých podnicích a vyrovnávají se s výzvami 21. století. Mezinárodní odborný veletrh přírodní kosmetiky a wellness, Vivaness, zaručuje díky svým přístupovým kritériím vysokou kvalitu výrobků prezentovaných na veletrhu a klade důraz na inspiraci a udržitelnost.

Česká národní expozice na veletrhu BioFach

Ani na jubilejním 25. ročníku veletrhu BioFach nebude chybět účast Ministerstva zemědělství ČR a jeho společná národní expozice. Na společné národní expozici představí letos své výrobky 10 firem včetně Svazu ekologických zemědělců PRO-BIO, Svazu integrované a ekologické produkce o.s. EKOVÍN a Chmelařského institutu, dále zde představí své výrobky: Amylon a.s., Biopark, s.r.o., CANNABIS Pharma-derm, s.r.o., Extrudo Bečice s.r.o., Polabské mlékárny, a.s., SOLEX AGRO, s.r.o. a Racio s.r.o. na samostatných stáncích se prezentují firmy: Lifefood Czech Republic s.r.o., Pro-Bio s.r.o., Health link s.r.o. a Biopekárna Zemanka.

Jednodenní zájezd na veletrh BioFach!

Oficiální zastoupení veletrhu v České republice, firma PROveletrhy s.r.o. bude již tradičně prodávat zvýhodněné vstupenky na veletrh v předprodeji. Pořádat se bude opět velmi oblíbený jednodenní zájezd, proto si již dnes poznamenejte do svého kalendáře termín čtvrtek 13. února 2013.  Více informací zístáte na : tel.: 775 663700, info@proveletrhy.cz, www.proveletrhy.cz.

video z veletrhu

 

 

BIOFACH 2014:

know-how, požitek a inspirace

V roce 2014 proto budou zajímavosti veletrhu BIOFACH nově sloučeny do pěti skupin – klastrů: Trendy a inovace, Budoucí generace,  Kongres, Sraz specializovaného obchodu a Zážitkové světy.

 Trendy a inovace najdou vystavovatelé a návštěvníci soustředěné na jednom místě – stánku novinek. Na minulém ročníku BIOFACH tam čekalo na objevení 474 inovativních a inspirativních produktů (571 včetně novinek VIVANESS). Nové v roce 2014: vlastní kategorie veganských potravin. Z produktů přihlášených na stánku novinek budou odborní návštěvníci opět volit své favority pro cenu Best New Product Award.

Hledači trendů by si neměli nechat ujít stánek mladých inovativních podniků, podporovaný Spolkovým ministerstvem hospodářství a technolotie (BMWI). I ten je rok co rok bohatým zdrojem perspektivních a podnětných bioproduktů.

Skupina Budoucí generace zahrnuje rozšířenou burzu pracovních příležitostí včetně seskupení vystavovatelů ze sekce Vzdělávání – Práce – Perspektivy a dále setkání Kariéra. Do této skupiny spadá také cena za výzkum v oblasti biopotravin.

Kongres BIOFACH a VIVANESS bude mít v roce 2014 novou orientaci. K hlavním cílům zde patří silnější zacílení a zaostření v jednotlivých tematických oblastech a fórech, omezení počtu jednotlivých termínů na přibližně 70 a ještě větší změna a inspirace.

Sraz specializovaného obchodu tvoří centrální prostor pro komunikaci mezi zástupci specializovaného obchodu. Patří sem jak Fórum specializovaného obchodu, které je volně přístupné pro všechny návštěvníky a soustřeďuje přednášky a kongresové akce pod jednou střechou přímo v hale, tak i Klub specializovaného obchodu. Ten slouží jako prostor pro soustředěné jednání, cílené informování i uvolnění. Vstup do Klubu je zdarma, je však nutno prokázat se dokladem specializovaného maloobchodníka.

 

Zážitkové světy: informace, ochutnávky, inspirace

Pět zážitkových světů čeká na objevení v rámci veletrhu BIOFACH 2014. Zážitkový svět sýrů oslavil v únoru 2013 svou premiéru. Tato úspěšná koncepce bude na příštím veletrhu přenesena také na olivový olej, víno, ryby a kávu a dále rozšířena. Zde mohou specializovaní prodejci získat u odborníků na slovo vzatých praktické a fundované informace o daném sortimentu, ochutnávat výrobky a čerpat inspiraci pro vlastní obchod. Zážitek a požitek určují tyto prvky: prezentace s ochutnávkami, workshopy a předávání informací v dialogu s kulinářskými experty a opravdovými znalci sortimentu.

 

Udo Funke, vedoucí akcí BIOFACH a VIVANESS říká: „Spolu s našimi partnery, experty, kteří jsou v jednotlivých zážitkových světech k dispozici jako kontaktní osoby, nabízíme návštěvníkům veletrhu BIOFACH ze sektoru maloobchodu díky této koncepci vysokou přidanou hodnotu. Ta spočívá – vedle atraktivní formy prezentace – především v odborné hloubce, které dosáhneme díky doplňkovým workshopům a odborným rozhovorům. To – jak doufáme – přinese každému prodejci přesně to, z čeho bude mít ve své každodenní praxi u sýrového nebo rybího pultu, regálu s olivovým olejem a vínem nebo kávového baru největší užitek: posílení prodeje a pomoc při hledání správného tržního umístění, jakož i četné příklady dobré praxe.“

 

Fotogalerie – veletrh Vivaness

 

Kam dál?
rubriky:
Wellness kosmetika
Wellness trendy
Krása a zdraví
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování
Wellness vybavení

články:
Novinky a aktuality – wellness kosmetika

Profesionální aromaterapie pro kosmetiku
Aromaterapie do sauny
Profi SPA kosmetika
Thalassoterapie

Peelingové saunové rituály
Arganový olej – absolutní HIT v kosmetice a wellness
Nové wellness trendy
Léčivá sůl ve wellness a spa