Follow me
0

Profesionální spa kosmetika

Profesionální kosmetika pro wellness, beauty a spa.

 Profesionální spa kosmetika se používá výhradně ve wellness, beauty a spa provozech, v běžné maloobchodní síti ani drogeriích či lékárnách se neprodává. Kosmetičtí výrobci však mohou na trh dodávat profesionální řady do provozů a vedle toho i řady určené pro běžné spotřebitele do maloobchodní sítě.

Rozdíl je zejména v tom, že s profesionálními produkty by vzhledem k jejich charakteru, zejména koncentraci, aktivním přísadám, účinkům a způsobu použití, měla pracovat pouze odborně zaškolená osoba, znalá základních kosmetických ošetření obličeje a těla. Nejlépe profesionální kosmetička, terapeutka či masérka.

 

wellness interiéry wellness design spa kosmetika  welness interiéry wellness design spa kosmetika

Každá značka má svá specifika

Některé profesionální kosmetické značky jsou celosvětově uznávané, založili je nadšenci z oboru, kosmetičky, lékaři, nebo dermatologové, kteří svůj život a práci zasvětili právě vývoji a výrobě profesionálních kosmetických přípravků. Některé společnosti mají za sebou desetiletí kosmetického výzkumu a vývoje ve specializovaných  laboratořích. Své  ingredience získávají v moři, v přírodě, z bahna a jílů, z drahých kamenů, ve vodách moře či alpských ledovců. Některé složky mají pak patentované.

Princip všech renomovaných a světově uznávaných značek profesionální salonní kosmetiky je stejný, poskytnout svým klientům a zákazníkům péči na té nejvyšší možné úrovni, prostřednictvím špičkových produktů, které aplikují profesionálové v jedinečném prostředí a atmosféře wellness či spa provozu.

wellness interiéry wellness design wellness provoz spa kosmetika

V čem se liší

Jednotlivé kosmetické společnosti se od sebe snaží odlišit svou vlastní filozofií, sestavují své originální programy a postupy péče o klienta, snaží se o vývoj jedinečných kosmetických produktů. Toto specifické zaměření se pak promítá do většiny výrobků a celých kosmetických řad, jež tvoří kompletní navazující programy ošetření.

Stěžejním může být například použití mořských produktů, hlavně mořských řas, nebo přírodních esenciálních olejů s výraznými aromaterapeutickými účinky či využití minerálů, nerostů a jílů, anebo exotických bylin.  Vždy je vhodné, aby personál, který produkty používá se dokonale sladil s filozofií a s přístupem péče o klienta dané kosmetické značky, znal hlavní účinné látky kosmetických produktů, jejich správné použití a terapeutické účinky.

 

Komentáře (0)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Leave a Reply




If you want a picture to show with your comment, go get a Gravatar.