Follow me
0

BioFach a Vivanes – veletrhy -12.-15.2.2014

Veletrhy potvrzují stoupající trend zájmu
o bio výrobky a přírodní kosmetiku.
Zájezd na veletrhy.

Trend bio je trvalý. Odvětví neustále roste a prosperuje. Celosvětovou poptávku neochromila ani ekonomicky pohnutá léta, až na malé výjimky. Lidé na celém světě se stále intenzivněji zabývají ekologií a udržitelností, což má pozitivní dopad na obrat obchodu s bioprodukty.

Mezinárodní biobranže se jednou za rok schází na vůdčím světovém veletrhu BIOFACH v Norimberku. V době od 12. do 15. února 2014, u příležitosti 25. výročí, se opět očekává zhruba 2 400 vystavovatelů – z toho 200 na Vivaness, mezinárodním odborném veletrhu přírodní kosmetiky a wellness.  

Veletrh BioFach každoročně odráží globální trh biopotravin ve vší rozmanitosti. V roce 2014 budou zajímavosti veletrhu BioFach rozčleněny do pěti skupin: Trendy a inovace, Budoucí generace, Kongres, Sraz specializovaného obchodu a Zážitkové světy. Trendy a inovace najdou vystavovatelé a návštěvníci soustředěné na jednom místě, a to na stánku novinek.

Budoucí generace zahrnuje rozšířenou burzu pracovních příležitostí včetně seskupení vystavovatelů ze sekce vzdělávání, práce, perspektivy a kariéra. Do této skupiny spadá také cena za výzkum v oblasti biopotravin. Sraz specializovaného obchodu tvoří centrální prostor pro komunikaci mezi zástupci specializovaného obchodu. Zážitkové světy – informace, ochutnávky, inspirace. Zážitkový svět sýrů oslavil v únoru 2013 svou premiéru. Tato úspěšná koncepce bude v roce 2014 přenesena také na olivový olej, víno, ryby a kávu a následně v budoucnu nadále rozšiřována.

Nový design veletrhu BioFach a Vivaness

Velmi zajímavý a poutavý je také nový design veletržní dvojice BioFach a Vivaness, který je výsledkem tvůrčí realizace a vychází z nové strategie veletrhu. Projekt byl realizován agenturou pracující v oblasti udržitelnosti a je postaven na modelu přírody. Design tvoří obrazce připomínající organické jemné struktury, jak je vidět v biologickém mikrokosmu.

Kongres BioFach a Vivaness

V roce 2014 bude mít kongres novou orientaci. K hlavním cílům zde patří silnější zacílení a zaostření v jednotlivých tematických oblastech a fórech a omezení počtu jednotlivých termínů na přibližně 70.  Návštěvníci kongresu se v roce 2014 budou moci informovat v celkem sedmi fórech (BioFach, Udržitelnost, Specializovaný obchod, Gastro, HoReCa, Fair a Vivaness).

Biotrhy ve světě /Trend Bio

Byl zaznamenán dvouciferný růst bio v USA, ve Francii mají ctižádostivé cíle v podporování bio a v Německu roste poptávka rychleji než obhospodařované plochy. Trend bio je trvalý, odvětví neustále roste a prosperuje. Celosvětovou poptávku neochromila ani ekonomicky pohnutá léta, až na malé výjimky. Lidé na celém světě se stále intenzivněji zabývají ekologií a udržitelností, což má pozitivní dopad na obrat obchodu s bioprodukty.

Experti a aktéři branže se však shodují v jednom: Pokračující a dlouhodobé docilování přírůstků ve všech zemích vyžaduje politickou vůli a vytvoření konstantních rámcových podmínek pro podporu ekologického zemědělství. To dá jistotu jak zemědělcům v přechodné fázi, tak těm, kteří již hospodaří ekologicky. Mezinárodní biobranže se jednou za rok schází právě vždy na vůdčím světovém veletrhu BioFach v Norimberku.

Těžiště veletrhu BioFach 2014 je „Organic“ –  Ekologické zemědělství a potravinářství zítřka

Těžiště veletrhu BioFach 2014 je koncipováno organizací International Federation of Organic Agriculture Movements (IFOAM), mezinárodním patronem tohoto světového veletrhu, společně se Svazem ekologického potravinářství (Bund Ökologische Lebensmittelwirtschaft – BÖLW), národním odborným sponzorem, jakož i pořadatelskou společností NürnbergMesse. Toto obsahové zaměření bude mimo jiné součástí mediálního dne a zahájení veletrhu, především však bude ústředním tématem kongresového programu.

Vegani milují bio a novou kategorii novinek „Vegan“ na veletrhu BioFach

Jedna miliarda lidí na světě se stravuje vegansky, tento trend nadále roste. Zhruba 15krát víc lidí než ještě před 20 lety nejí maso a ryby, část se zříká také mléčných výrobků a vajec, nebo dokonce všechny potravin živočišného původu. Proto bude mít BioFach v roce 2014 poprvé v rámci stánku novinek vlastní kategorii veganských produktů. A tak zde naleznou také příznivci veganské výživy pestrou a inspirativní nabídku.

Vivaness 2014 podtrhuje význam udržitelnosti

Přírodní kosmetika v dnešním slova smyslu se vyrábí již téměř 100 let. Její výrobci od počátku sázeli na sílu přírody a cítili se zavázáni trvalé udržitelnosti dávno předtím, než tento pojem přišel do módy.  Nadále pracují na soustavném zlepšování socioekologických standardů ve svých podnicích a vyrovnávají se s výzvami 21. století. Mezinárodní odborný veletrh přírodní kosmetiky a wellness, Vivaness, zaručuje díky svým přístupovým kritériím vysokou kvalitu výrobků prezentovaných na veletrhu a klade důraz na inspiraci a udržitelnost.

Česká národní expozice na veletrhu BioFach

Ani na jubilejním 25. ročníku veletrhu BioFach nebude chybět účast Ministerstva zemědělství ČR a jeho společná národní expozice. Na společné národní expozici představí letos své výrobky 10 firem včetně Svazu ekologických zemědělců PRO-BIO, Svazu integrované a ekologické produkce o.s. EKOVÍN a Chmelařského institutu, dále zde představí své výrobky: Amylon a.s., Biopark, s.r.o., CANNABIS Pharma-derm, s.r.o., Extrudo Bečice s.r.o., Polabské mlékárny, a.s., SOLEX AGRO, s.r.o. a Racio s.r.o. na samostatných stáncích se prezentují firmy: Lifefood Czech Republic s.r.o., Pro-Bio s.r.o., Health link s.r.o. a Biopekárna Zemanka.

Jednodenní zájezd na veletrh BioFach!

Oficiální zastoupení veletrhu v České republice, firma PROveletrhy s.r.o. bude již tradičně prodávat zvýhodněné vstupenky na veletrh v předprodeji. Pořádat se bude opět velmi oblíbený jednodenní zájezd, proto si již dnes poznamenejte do svého kalendáře termín čtvrtek 13. února 2013.  Více informací zístáte na : tel.: 775 663700, info@proveletrhy.cz, www.proveletrhy.cz.

video z veletrhu

 

 

Kam dál?

Domácí wellness – inspirace

Domácí wellness rozmazlování – vana plná pohody
Peelingové saunové rituály – domácí sauna
Wellness kosmetika a beauty
Aromaterapie – ovlivní náladu
Víc než jen koupelna – wellness v koupelně – trendy v obkladech

Domácí wellness
Domácí sauna a saunování

 

                                              Další Rubriky na wellnesslife.cz

Wellness procedury
Wellness terapie
Zdraví a péče
Wellness trendy
Wellness interiéry
Wellness vybavení
Wellness kosmetika
Domácí wellness
Domácí sauna a saunování
Zahradní wellness, outdoor

 

 

 

 
Wellness
Wellness spa wellness, wellness a spa, spa a wellness, wellness spa, wellness-spa, spa wellness wellness styl, exotické wellness, wellness centrum, spa – wellness, exkluzivní wellness, exkluzivni wellness, spa wellness centrum, wellness spa, wellness a spa, wellness a spa, atmosféra wellness, wellness atmosféra, atmosféra ve wellness,

wellness hotel, wellness trendy, wellness interiery, interiery wellness, wellness design, wellness dekorace, wellness koncept, wellness kosmetika, dekorace do wellness, dekorace pro wellness, Domácí wellness, domaci wellnes, wellness doma, soukromé wellness, soukrome wellness, soukromé wellness, soukromé wellness centrum.
Domácí wellness  Domácí wellness, domaci wellness, wellness doma, soukrome wellness, soukromé wellness, wellness centrum doma, home spa, home wellness, výstavba domácího wellness, vystavba domácího wellness, jak postavit domaci wellness, jak postavit domácí wellness, domácí wellness centrum, domaci wellness centrum, domácí fitness, domaci fitness, fitness doma, vybaveni pro domaci fitness, domácí fitness vybavení, domaci fitness vybaveni

Sauna, sauny, saunování, sauna ve wellness, sauna ve spa, vybavení sauny, vybaveni sauny, vybavení do sauny, vybaveni do sauny, vybavení pro saunu, kosmetika do sauny, druhy sauny, jak postavit saunu, saunování doma, sauna pro domácí wellness, sauna do bytu, domácí sauny, domácí sauna, sauny doma, saunové domy, saunové sruby, sauny inspirace, sauna interiér, interiér sauny, dekorace sauny, dolnky do sauny, doplňky do sauny, kosmetika do sauny, obložení sauny, kameny do sauny, obložení sauny kamenem, dřevo na saunu, drevo na saunu, venkovní saunové domky, parní sauny, aroma do sauny, aromaterapie do sauny, finská sauna, finské sauny, finská sauna domu, domácí finská sauna, finska sauna, finska domaci sauna, finská domácí sauna, interiery sauna, sauna interiery, jake drevo do sauny, jake drevo na saunu, kamen obklady sauny, obklady do sauny, obklad v sauně, sauna domácí, sauna interier, saunování sůl, saunovani sul, sul do sauny, sůl do sauny, nábytek do sauny, nabytek do sauny, nábytek saunování, saunový nábytek, saunovy nabytek, slana sauna, slaná sauna, sůl do dauny, směsi do sauny, byliny do sauny, bylinky do sauny,
Sauna domu, sauna doma,

 

 

Komentáře (0)

Trackback URL | Comments RSS Feed

Komentáře nejsou povoleny.