Follow me
0

Voňavé mlhy – pro osvěžení i zážitek ve wellness, beauty a spa

 Při péči o klientelu v beauty,
spa či wellness salonu se dá stále něco vylepšovat.

Možná, že už jsme si zvykli, že aromaterapie je součástí harmonického prostředí, ve kterém se cítí dobře klienti i zaměstnanci, vládne pohoda a dobrá nálada.

Pro dokonalou péči o klienty, kteří dochází na manikúru, pedikúru nebo si dopřávají spa péči o ruce, včetně zábalů a manikúry, může provozovatel přichystat i příjemnou atmosféru díky speciální voňavé mlze!

Mlhy v rozprašovačích

umožní personálu použít tu atmosféru, kterou klienti vítají právě v daný moment na daném místě. Mlhy nabízí osvěžení  v místě terapie nezávisle na centrálně aplikované aromaterapii.

Pokud je v provozu centrálně šířená aromaterapie, vůně by spolu měly ladit a v místnosti by se mělo častěji větrat. Pokud provoz aromaterapii nenabízí , pak právě rozprašované aroma mlhy nabízí klientům nevšední zážitek z manikúry a celkově vylepšují pozitivní dojem z pobytu tráveného v salonu.

Spa Mlhy v rozprašovačích zajišťují čistotu a osvěžení prostředí. Vyrábí se v různých variantách. Základem jsou esenciální oleje a výtažky z rostlin. Například se používají výtažky ze zázvoru nebo levandule, které kromě příjemné vůně působí  v prostoru zároveň antisepticky.  Každá z vůní má své specifické účinky a proto se používá cíleně.

♦ Stimulující nebo zklidňující účinky mohou při správném použití významně ovlivnit pohodu, harmonii i mysl a působí tím na celkové rozpoložení organizmu.

♦ Aromaterapeutický efekt vzniká na základě interakce čichového centra a ostatních součástí organizmu na různých úrovních. Efekt ovlivnění psychické pohody vzniká v řádu desítek sekund.

♦ Tento prostředek lze používat s velmi dobrým efektem například na vystresované či unavené klienty.

♦ Substanci rozstřikujeme v podobě mlhy nad zákaznicí a necháme volně dopadnout na pleť. Působí tedy vně i vnitřně.

 

Zcela nový rozměr působení na zákaznice.

Mlha se používá jako první krok před začátkem terapie, péče o ruce, nohy, případně před masáží.

Měly by se volit zásadně zdraví a přírodě neškodné produkty, například Symbol Vegan zaručuje čistotu a původ ingrediencí.

Další významný kvalitativní faktory jsou známky a piktogramy naznačující původ složek, organické či bio složky, komponenty získané díky principům Fair Trade.

Výrobci kosmetiky také mohou nabízet obaly z recyklovaného materiálu a následně také vhodné k další recyklaci.

Aerosol obsahuje v rozprášených molekulách mikrominerály, hydratizující složky Aloe a chlorofyl. Substanci rozstřikujeme v podobě mlhy nad zákaznicí a necháme volně dopadnout na pleť. Působí tedy vně i vnitřně. Chrání před volnými radikály.

Mlhy v rozprašovačích nabízí nejen příjemnou aromaterapii a hydrataci, mohou také obsahovat aktivní účinné látky. Zázvorová mlha energizuje, prohřívá, vyrovnává kořenovou čakru a tím energizuje ducha i tělo.  Levandulová má uklidňující účinek na bolest hlavy, posiluje korunní čakru. Pelargonie působí pozitivně na stres, tlumí úzkost, vyrovnává sakrální čakru a tím pomáhá klidnit mysl a snížit pocit úzkosti. Kadidlo nabízí hlubokou relaxaci, vyrovnává sakrální čakru a tím napomáhá soustředění mysli a uklidnění těla. Jasmín harmonizuje, vyrovnává srdeční čakru. (Spa Ritual).

 

Připraveno ve spolupráci se SpaRitual

 

Kam dál?

Další články:

 

Na co nalákat klienty do wellness a Spa?
Stálá klientela wellness a Spa- co zmůže personál?
Na co vsadí muži ve wellness a Spa?
Day Spa – podstata úspěchu kosmetických a wellness provozů.
Trendy, které se ve wellness a Spa právě rozjíždí – wellness společnost
Rozšířené služby wellness a Spa, vylepšené služby v ceně.
Každý provoz žije ze spokojenosti svých klientů.
Wellness aktivity pro celou rodinu, co osloví děti- rodiny vítány!
Děti – klienti ve wellness a Spa – Kids Spa – ráj pro provozovatele
Dobře analyzovaná klientela – klíč k úspěchu wellness a spa

 


rubriky:

Wellness kosmetika
Wellness trendy
Krása a zdraví
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování

Wellness vybavení

 

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny,

 

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,