Follow me
0

Na co vsadí muži ve wellness a spa? Červen, měsíc zdraví mužů a také Den otců láká muže do SPA

Muži ve wellness a spa jsou skvělí a věrní zákazníci.
Celosvětově rostoucí klientela.

 

Muži milují wellness!

Spa, wellness a salonní kosmetická péče již není jen doménou žen. Profesionální péči si dopřává stále více mužů, stejně jako ženy o sebe nechávají  pečovat, chtějí vypadat dobře a cítit se skvěle.

Když se muži odhodlají a okusí wellness a beauty péči, ochutnají kouzlo cílené péče, která je vidět, stávají se z nich pravidelní zákazníci, což potvrzují nejen provozovatelé, ale i řada výzkumů cílených na spa klientelu.

 

 Více mužů ve wellness a spa

  Wellness pro muže, čísla a zájem na vzestupu.

Téměř polovina z těch, kteří navštěvují SPA v Americe jsou muži!
Během posledních 10 let stoupl počet mužů ve spa z 31% na 47%. Muži reprezentují téměř polovinu ze všech amerických Spa klientů, jak se ukázalo v novém výzkumu ISPA (International Spa Association).

Průměrný muž – spa klient je ve věku 25-44 let, zastává pracovní pozici na úrovni managementu a nebo výše. Ukazuje se také, že v souvislosti s jejich vyšším pracovním nasazením jsou více pod tlakem stresu a to je také nejčastější důvod jejich návštěvy ve Spa. Což je podobné i u žen. Muže i ženy přivádí do Spa nejčastěji stres. Východisko, jak se vypořádat se stresem vidí v návštěvě wellness a spa. Předpokládá se, že pozornost managementu ve wellness a spa se bude upínat na to, aby se lépe poznaly potřeby mužů a lépe se jim vyšlo vstříc s nabídkou služeb ve wellness a spa.

 

Jaké jsou důvody?  Zdraví, kompenzace stresu, dobrá fyzická i psychická kondice.

Stále více mužů proto ve wellness a spa nachází svůj prostor k relaxaci, odpočinku, uvolnění, regeneraci a hlavně si uvědomují, že s věkem si chtějí udržet skvělé zdraví.

Populace stárne a také muži se chtějí cítit skvěle, ve wellness a spa proto objevují  možnosti jak být fit a přicházejí stále častěji, dopřávají si péči a procedury, které mají za cíl udržet a podpořit dobré zdraví jako prevence i jako doplňková péče.

Mužům, kteří jsou ve funkci manažerů a výkonných ředitelů velmi záleží na tom, aby vypadali skvěle.  Současně také objevují prostor, kde lze účinně a příjemně ulevovat přetíženému tělu, duši i mysli, stres a napětí uvolňují ve wellness a spa cílenými nabídkami a balíčky služeb zaměřených na regeneraci, uvolnění a relaxaci.

Hotel Larymar

Hotel Larimar

Doménou v procedurách, které muže do spa přilákají, jsou masáže, které jinak v top 10 návštěvnosti vedou u obou pohlaví. Vyhledávané jsou také procedury, které cílí na uvolnění a regeneraci pohybového aparátu a aktivity spojené  a zaměřené na skvělou fyzickou kondici.

O mužích ve wellness, beauty a spa je známo, že jakmile objeví tento svět a vliv relaxace a cílené osobní péče na míru (personalizovaná péče) stávají se z nich věrní a pravidelní klienti.

Na to, co muži hledají a žádají ve wellness, se dnes provozy velmi soustředí a věnují přípravě vhodného prostředí a lákavých nabídek velkou pozornost.  Přičemž velmi aktuální je například měsíc červen, považovaný za měsíc zdraví mužů a také je tu Den otců ( 18.6.). Proto se celosvětově marketing soustředí v tuto dobu na pozvánky mužů do spa. Zájem je o vouchery a kupony, které rodiny kupují svým tatínkům, dědečkům, otcům a mužům všeobecně. Provozy se připravují speciální nabídkou, která potěší stávající klienty a také osloví potenciální nové klienty.

Co je nejtěžší a současně nejstěžejnější v tom, jak  prolomit zájem u mužů? Muži celkově ocení hlavně prostředí, které není na první pohled „ženské“, chtějí se cítit dobře a atmosféra a interiér je důležitý. Právě feministické prostředí je pro ně nelákavé a často to uvádí jako svoji zábranu.  Stejně tak program a nabídka sestavená přímo pro ně říká, že v provozu mají svůj prostor a nejsou stranou zájmu. Lákavé je mít i pánskou řadu kosmetiky, která je jiná, nabídku aromaterapie a také speciální procedury zaměřené více na kondici. Dalším důvodem, proč muži někdy váhají s návštěvou wellness je, že je rozmazlování v salonu neláká. Názvy procedur by také měly odpovídat jejich vnímání péče, které je jiné než to, které mají ženy.

Pro ošetření mužů v salonu a wellness se používají termíny, jež obsahují slova jako: intenzivní kúra, power speciál, maximum efekt, nonstop fit, perfekt fit program, energizing special, vitality program, a podobně.

Čím více vyhovíme mužům v přípravě prostředí právě jim, tím lépe se budou ve wellness a spa cítit. Řada z nich totiž toto prostředí považuje za něco, co je spíš pro dámy a trvá jim dlouho, než pochopí, že opak je pravdou. Když ale vnímají vstřícnost a cílení, změní názor rychle. Takové jsou většinou ohlasy provozovatelů, kteří se vydali cestou cílené nabídky pro muže.

 

Kde se muži rozmazlují?

Zájem je především o cílenou péči, masáže a sauny vítězí.

muzi wellness aquapalace wellnessŘeditelka  českého největšího wellness a spa centra v Čechách, Spa & wellness Aquapalace Praha, Zuzana Škoríková potvrzuje zvyšující se zájem mužů o wellness a spa procedury. Výhodou centra je, že mužům zde mohou nabídnout cílenou péči sestavenou ze široké nabídky spa procedur ale také z péče odborníka například v oblasti fyzioterapie nebo balneoterapie, v rámci medicall spa péče, na kterou pak mohou navazovat jednotlivé procedury. Ideální je propojit relaxaci a regeneraci organizmu ve spa zóně s pobytem v saunovém světě. Ten nabízí různé druhy prohříváren, kde dochází k prohřátí a uvolnění svalů a kloubů, ale také mysli a takovou nabídku muži opravdu ocení.

„Muži milují, když si mohou dopřát celý den u nás, protože zde máme opravdu velký výběr možností, ze kterých si mohou sestavit svůj program a my jim s tím kdykoliv rádi pomůžeme.

saunovy-svet-AquapalaceVelmi vyhledávané jsou speciální balíčky péče o muže, které jsou oblíbenou záležitostí například dárkových voucherů, ale samotní muži se opakovaně vracejí například na naše oblíbené 90 minutové ošetření Stress fighter. Je to pečlivě připravený rituál klidu pro ty, kteří tvrdě pracují a potřebují v krátkém čase komplexně uvolnit stres a napětí.

Jemný peeling a uvolňující zábal s relaxační masáží hlavy uvolní nejen tělo, ale dokonale také celkovou psychiku. Celotělová masáž včetně masáže plosek nohou vonnými oleji s myorelaxačním účinkem dotáhne proceduru k efektivnímu výsledku a hlavně k dokonalému uvolnění.V rámci vstupu do saunového světa mají muži možnost vybrat ji z jakýchkoliv saunových ceremoniálů podle toho, co v danou chvíli chtějí řešit, v nabídce jsou hluboce relaxační saunové ceremoniály i ty, které jsou jedinečným zážitkem díky aromaterapii a saunové kosmetice.“

 

 Profesionální péče pro muže, manikúra a hand spa

osetreni-rukou-hand-spaVyhledávaná je péče u ruce, manikúra a celkově začínají ochutnávat i cílenější péči jako je například kompletní Hand spa péče.

Profesionální služby pro muže v podobě dokonalého hand spa? Tabu, které již dávno neplatí. Samozřejmě se nedá říci, že vyznavači fotbalu a hokeje navštěvují salony krásy ve stejném množství a frekvenci jako svá oblíbená sportoviště.   Je ale pravda, že oproti minulosti se již muži tolik nezdráhají.  Někteří v doprovodu svých manželek objevili, že masáž, kosmetika či manikúra, je příjemná služba. Trochu se ještě zdráhají vyndat nohy z ponožek.  profi kosmetika Skeyndor spa

Je ale fakt, že ti co jednou zkusily kvalitní péči o nohy, se začali pravidelně vracet, a to i bez manželek. Je zajímavé sledovat, z jaké společenské  vrstvy se rekrutují tito klienti. Na péči o ruce a nohy chodí nejčastěji lékaři a manažeři. Mnoho z nich pochopilo, že nestačí mít pěkné hodinky a čisté boty. Pěstěné ruce hodně napoví.

„Manažer, který se snaží uskutečnit obchod je pod drobnohledem. Obzvláště je li klientkou žena.  Důvodem častých návštěv salonů může být také psychická opora krásného a příjemného personálu. Chci ale věřit, že je to projev kultivovanosti celé společnosti.  Muži, bývají skvělí klienti. Pokud jsou spokojení, nešetří na tringeltech a většinou skvěle spolupracují. Dbají rad pedikérky a případné dermatologické problémy, jako je např. mykotické onemocnění nohou, řeší zodpovědně.“ Potvrzuje Marcela Mořkovská, soudní znalec v oborech pedikúra, manikúra a modelace nehtů.

 

Muži mají rádi saunu a saunování

muzi-wellness-spa-Pavel-HofNejen skvělá osvěta saunování, vznik nových saunových center, ale zejména také nové trendy v saunování, to vše v posledních letech zvedá zájem o saunování a přivádí do saun a saunových světů stále více klientů. Saunují se muži, ženy i celé rodiny.

Osvětě saunování v Čechách se věnuje hlavně Česká asociace saunérů. Její zakladatel, Pavel Hofrichter, sleduje trendy v saunování nejen u nás, ale i v zahraničí, sleduje také, jak se jednotlivá klientela z řad mužů v saunách profiluje a co muže do saun přivádí a co muži při saunování oceňují.

Muži všeobecně vyhledávají teplejší saunové prohřívárny, jsou v sauně delší dobu, mají rádi solný peeling. Rádi chodí s kamarády nebo ve dvou s partnerkou. Muži často spojí návštěvu sauny s fitkem. Mají rádi pivo a pivní procedury.

Muži v saunách chodí rádi na saunové ceremoniály. V sauně tráví klidně i více času, ideální pro ně pak je, když lze v saunovém světe také odpočívat,  například i na čerstvém vzduchu, v rámci saunové zahrady, kde je možné využít nerušeného odpočinku na lehátkách  a ten doplnit o pobyt ve venkovní vířivce nebo venkovním bazénu. (více)

 

Muži vítejte ve wellness a spa

Co trápí provozy?

Podle čeho by si muž měl svoji relaxaci či salon vybrat, těžko říct.

Při prohledávání nabídky na internetu se nabídka pro muže na webových stránkách většiny spa, beauty či wellness provozů téměř nevyskytuje, případně se tísní někde v rohu či je skrytá kdesi v podsekci.

Stejné je to se spa menu – nabídkou procedur a balíčků, speciální nabídka pro muže často chybí.

Obdobně jsou na tom další propagační materiály.

Přitom zahraniční čísla ukazují na výrazné tempo růstu rozvoje lázeňství pro mužskou část populace. Nebo manažeři a majitelé provozů zatím na muže příliš nesázejí?

 

 

♦ foto archiv webu, Skeyndor, Aquapalace Praha

 

 

Čtěte více!

Muži ve wellness a SPA

Kosmetická péče o muže, co mají rádi muži? Muži chodí na kosmetiku a hand spa.
Co konkrétně žádají muži ve wellness a spa? Čím oslovit muže, co mají rádi?
Proč chodí muži do sauny a co mají muži rádi v sauně a co je do saun přivádí?

 

 

 

 

 

Kam dál?

 

Aktuálně ve wellness a SPA

SPA WELLNESS beauty kosmetika do wellnessAktuality, pozvánky, akce ve wellness a spa  
Spa a wellness hotely –  wellness novinky a zajímavosti
N
ovinky v kosmetice – kosmetické produkty
Novinky a aktuality – wellness , beauty a SPA

Saunové ceremoniály a zážitkové saunování – trendy v saunování

Klientela ve wellness a spa
Wellness provoz – co se řeší ve wellness?

Wellness koncept – každé wellness je jiné

 

 

články sauny a saunování

Saunové ceremoniály – trendy v saunování
Výběr esencí do sauny – aroma do sauny -provoněná pohoda

Dekorace do sauny – doplňky do sauny

Kameny do sauny – obložení kameny, kámen v sauně
Kamenné dekorace v sauně

Peelingy do sauny – saunové zážitky
Jaké dřevo do sauny?
Solná dekorace do sauny – sůl v sauně
Léčivá sůl – solné terapie ve wellness provozu

 Metličkování v sauně – bylinky a větvičky v sauně – saunové ceremoniály

 

 

aromaterapie ve wellness a SPA

ruze-aromaKvětinové vody ve wellness  – hydroláty jsou oblíbené
Intuitivní aromaterapie – Mikael Zayat – aromaterapie jinak
Vykuřovadla – přírodní parfémy pro prostory – jak vykuřovat?
Magická aromaterapie ve wellness, jak nás ovlivňuje? Co je to scent marketing?
Aromaterapie do sauny, vůně do sauny pro relaxaci a zdraví
Aroma koupele, vůně a voda, harmonie pro tělo, duši i mysl

 

 

 

Dekorace ve wellness a SPA

wellness-interier-spa-dekorWellness interiér plný květin – květiny ve wellness a SPA – květinová dekorace
Jak zaujmout klienty ve wellness a SPA – mocné emoce
Dekorativní obklady ve wellness a SPA
Dekorativní sklo ve wellness a SPA – sklo s potiskem a motivy
O
blázky a kamínky ve wellness a SPA – fotogalerie
 Ohebný kámen – snadná dekorace s přírodním kamenem – kamenné tapety ve wellness a SPA
Originální paravany ve wellness a SPA interieru
Wellness vybavení
Terasy z dřevoplastu ve wellness a SPA

 

rubriky webu SPAwellness.cz:

Wellness kosmetika
Wellness trendy
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování

Wellness vybavení
Wellness procedury – procedury ve wellness a spa
Hai spa – vlasové rituály-péče o vlasy
Klienti ve wellness a spa, spa klientela a wellness klientela
Wellness design a wellness dekorace   

 

sauna

sauna, saunování, saunovani, domaci sauna, domácí sauna, v sauně, v saune, saunovací, saunovaci, saunove ceremonialy, saunové ceremoniály, saunovací ceremoniály, saunovaci ceremonialy, zážitky v sauně, zazitky v saune, saunové zážitky, saunove zazitky, zážitkové saunování, zazitkove saunovani, zazitkovesaunovani, zazitkovesaunovani.cz, sauner, saunér, profesionální saunér, do sauny, pro saunu, trendy sauna, trendy v saunovani, trendy v saunování, saunové trendy, saunove trendy,esence do sauny, aroma do sauny, vůně do sauny, vune do sauny, aroma v sauně, esence v sauně, vůně v sauně, vune v saune, saunové aroma, saunove aroma, saunové esence, saunove esence, saunové vůně, esence pro saunu, vůně pro saunu, vune pro saunu, aroma pro saunu, kosmetika v sauně, kosmetika v saune, kosmetika do sauny, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika saunování, peeling do sauny, peeling v sauně, saunový peeling, saunovy peeling,

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness marketing, marketing ve wellness, marketing pro wellness, spa marketing spa wellness marketing.

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,

hubnutí – tělo – detox  tělová ošetření v salonu, telova osetreni v salonu, ošetření celulitidy, celulitida, bandáže Arosha, bandaze Arosha, tělové kosmetické bandáže, telove kosmeticke bandaze kosmetika Arosha, zeštíhlující bandáže, zestihlujici bandaze Arosha, zeštíhlení ošetření, zestihleni osetreni salon, zábaly hubnutí, zabaly hubnuti, hubnutí v salonu, hubnuti v salonu, formování postavy v salonu, formovani postav v salonu, formování těla, formovani tela, modelační ošetření, modelacni osetreni, konturovací zábaly, konturovaci zabaly, detox, detoxikační ošetření, dekoxikacni osetreni, jarní detoxikace v salonu,

 

 

Wellness spa wellness, wellness a spa, spa a wellness, wellness spa, wellness-spa, spa wellness wellness styl, exotické wellness, wellness centrum, spa – wellness, exkluzivní wellness, exkluzivni wellness, spa wellness centrum, wellness spa, wellness a spa, wellness a spa, atmosféra wellness, wellness atmosféra, atmosféra ve wellness, wellness hotel, wellness trendy, wellness interiery, interiery wellness, wellness design, wellness dekorace, wellness koncept, wellness kosmetika, dekorace do wellness, dekorace pro wellness, Domácí wellness, domaci wellnes, wellness doma, soukromé wellness, soukrome wellness, soukromé wellness, soukromé wellness centrum. Domácí wellness Domácí wellness, domaci wellness, wellness doma, soukrome wellness, soukromé wellness, wellness centrum doma, home spa, home wellness, výstavba domácího wellness, vystavba domácího wellness, jak postavit domaci wellness, jak postavit domácí wellness, domácí wellness centrum, domaci wellness centrum, domácí fitness, domaci fitness, fitness doma, vybaveni pro domaci fitness, domácí fitness vybavení, domaci fitness vybaveni

Spa Spa, day spa, destination spa, resort spa, spa wellness, exkluzivni spa, spa hotel, hotel spa, spa péče, spa, spa centrum, hotel spa, spa hotel, destination spa, day spa, hotelové spa, spa v hotelu spa koncept, spa kosmetika, spa interiery, interiery spa, spa design, spa dekorace, dekorace do spa, dekorace pro spa, wellness a spa, spa a wellness, home spa, domácí spa, soukromé spa, domaci spa, soukrome spa,
Vybavení
Wellness vybavení, wellness vybaveni, vybavení wellness, vybaveni wellness, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybavení do wellness, vybaveni do wellness, spa vybavení, spa vybaveni, vybaveni spa, vybavení spa, vybavení do spa, vybaveni do spa, vybavení pro spa, vybaveni pro spa, spa wellness vybaveni, spa a wellness vybavení, spa a wellness vybaveni, vybavení pro wellness centrum, vybaveni pro wellness centrum, vybavení domácí wellness, vybaveni domaci wellness, vybavení pro domácí wellness, vybaveni pro domaci wellness, vybavení do wellness doma, vybaveni do wellness doma, wellness doma vybavení, wellness doma vybaveni, vybavení pro domácí wellness, vybaveni pro domaci wellness, vybaveni soukrome wellness, soukrome wellness vybaveni, vybavení pro soukromé wellness, vybaveni pro soukrome wellness,

Interier
Wellness interier, wellness interiér, spa interiér, spa interier, interiér wellness, interier wellness, interiér spa, interier spa, spa wellness interiér, spa wellness interier, wellness interiéry, wellness interiery, spa interiéry, spa interiery, wellness spa interiery, wellness a spa interiery, wellness centrum interiér, interiéry wellness centrum, interiery wellnes centrum, exkluzívní interiéry, exkluzivní interiery wellness, exkluzivni wellness interiery, exkluzivní spa interiéry, exkluzivni spa interiery, exkluzivni interiery wellness a spa, exotické wellness interiéry, exoticke wellness interiery, zajímavé wellness interiéry, zajimave wellness interiery, zajimave interiery wellness, zajimave spa interiery, zajímavé spa interiery, interier dekorace, Exotický interiér wellness, jávský interiér wellness, thajský interiér wellness
Design         Wellness design, design wellness, spa design, design spa, wellness spa design, design pro wellness, wellness a spa design, spa wellness design, wellness centrum design, design wellness centrum,

Trendy  Wellness trendy, tredny wellness, spa trendy, trendy spa, spa wellness trendy, wellness a spa trendy, medical wellness trendy, trendy ve wellness, trendy pro wellness, trendy ve spa, trendy wellness ošetření, wellness interiery trendy, wellness centra trendy

Wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellness, nabytek do wellness, nábytek do wellness, nabytek pro wellness centrum, spa nábytek, wellness a spa nábytek, wellness a spa nabytek, nábytek do sauny, nabytek do sauny, nábytek do wellness centra, nabytek do wellness centra, saunový a wellness nábytek, saunovy a wellness nabytek, wellness lehátka, wellness lehatka, lehatka do wellness, lehátka do wellness, relaxační nábytek, relaxacni nabytek, nabytek k bazenu, nabytek pro soukrome wellness, nábytek pro wellness, nábytek do odpočívárny, nabytek do odpocivarny, potahy nabytek wellness, zahradní nábytek, nábytek do wellness a spa, luxusní zahradní nábytek, outdoor nábytek, odpočinkový nábytek, kvalitní zahradní nábytek, teakový nábytek, zahradní wellness, zahradní velnes, zahradní welnes, wellness vybavení, wellness trendy, wellness doplňky, wellness doma, domácí wellness, wellness dekorace, výstavba wellness, výstavba domácí wellness, vybavení relaxačních zón, relaxační nábytek, nábytek do wellness, spa vybavení, soukromé wellness, designový nábytek do zahrady, ratanový nábytek, kovový nábytek, vyplétaný nábytek, proutěný nábytek, napínané plachty na zahradu, relaxace na zahradě, obložení krbu, zahradní krb, home spa, home wellness, domácí wellness, wellness doma, soukromé wellness,

 

 

 

 

 

 

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny,

 

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit

Uložit