Follow me
0

Klientky ve wellness a spa – Po čem ženy touží? Skvělá figura a věčné mládí.

Ženy tvoří převážnou část pravidelných klientů wellness a beauty
provozů kam chodí především na masáže
a pravidelnou kosmetickou péči.

 

Do specializovaných beauty center, které vyhledávají zejména ve věku 30-50let, chodí především na pravidelnou manikúru a kosmetické ošetření.

Ve většině provozů pak jednoznačně dominují služby spojené s modelací těla a boj proti vráskám. Na tom se nic nezmění, naopak v těchto směrech jsou klientky stále více vzdělané a informované, žádají novinky a jsou ochotné investovat.
Výhodou je, že pro tyto procedury jsou již rozhodnuté a ochotně za ně platí. Rozvíjet se bude zejména sektor „přístrojového wellness“ laserů a výplňových materiálů, nejen pro modelaci obličeje, ale celého těla. Vrásky se prostě nenosí, ale provozovatelé wellness, beauty a kosmetických salonů je mají patřičně rádi..

Výrobci kosmetických přístrojů, odborní lékaři, dermatologové i chirurgové, stejně tak výrobci kosmetických produktů a v konečné fázi i kosmetická centra zažívají zlaté časy právě v oblasti ošetření stárnoucí pleti.

Je to také dáno tím, že lidský věk se stále prodlužuje a velkou skupinu klientů tvoří poměrně silná generační skupina klientů ve věku 30-50 let.

Ženy investují do nákupu krémů proti vráskám a nebojí se investovat i poměrně vysoké částky. Například ve Francii používá krémy proti vráskám téměř 40% žen.

Největší poptávka je stále po klasické kosmetické obličejové péči – krémy na vrásky tvoří největší obraty v oblasti profesionální kosmetiky. Nicméně právě zde můžeme pozorovat jistý nový trend, kterým je stále intenzivnější zájem o složení krémů. Žádané jsou přírodní účinné aktivní látky, napříč celým kosmetickým trhem se dá pozorovat velká poptávka po „zelené kosmetice“, ukazují to současné výzkumy i veletrhy kosmetiky.

Tudíž, na pozoru se mají konzervační složky a barviva. Je patrná rychle rostoucí skupina spotřebitelů, kteří žádají čistě přírodní produkty a velmi pečlivě si je vybírají. Úroveň informovanosti spotřebitelů neustále roste. Mnozí nakupují kosmetiku daleko uvědoměleji než ještě před pár lety. Zákazníci jsou stále kritičtější k problematickým látkám obsaženým v tubách a kelímcích.

 

Kam dál?   

rubrika Wellness trendy,  


Klienti wellness a spa

NOvinky v kosmetice

články:
Arganový olej – absolutní HIT v kosmetice a wellness
Jak nalákat klienty do wellness a spa?
Novinky – wellness kosmetika a profi kosmetika
Profesionální aromaterapie pro kosmetiku
Tajemství krásy – Intenzivní boj s vráskami – nové trendy
Aromaterapie do sauny
Profi SPA kosmetika
Peelingové saunové rituály
Léčivá sůl ve wellness a spa


rubriky:

Wellness kosmetika
Wellness trendy
Krása a zdraví
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry – stavba wellness
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing
Bazény, vířivky, spa

Fotogalerie wellness – inspirace
Sauna a saunování

Wellness vybavení

 

 

profesionální kosmetika, profesionalni kosmetika, kosmetika pro kosmeticky, kosmetika pro kosmetičky, kosmetika do salonu, spa kosmetika, profi kosmetika pro kosmetičky, kosmetika profi, profi kosmetika, saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny, wellness kosmetika, kosmetika wellness, bio kosmetika, přírodní kosmetika v salonu, prirodni kosmetika do wellness, kosmetika novinky, novinky kosmetika, kosmetika pro profesionály, kosmetika pro profesionaly, kosmetika wellness, spa wellness kosmetika, profesionální kosmetika salonní, salonni kosmtika, kosemtika do salonu, profesionalni kosmetika do salonu, profesionalni spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionální salonní kosmetika, profi kosmetika, spa kosmetika, kosmetika spa,  saunová kosmetika, saunova kosmetika, kosmetika do sauny,

 

spa, spa wellness, wellness spa, wellness a spa, spa kosmetika, profesionální spa kosmetika, profesionalni kosmetika, profesionalni spa, day spa provoz, interiéry spa, interiery spa, spa dekorace, spa procedury, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, vybaveni wellness, wellness vybaveni, vybavení wellness, wellness vybavení, wellness nábytek, nábytek wellness, wellness nabytek, nabytek wellenss, wellness pristroje, pristroje pro wellness, přístroje pro wellness, wellness přístroje, vybavení pro wellness, vybaveni pro wellness, virivky wellness, vířivky wellness, lehátka wellness, lehatka do wellness,

wellness trendy, trendy ve wellness a spa, wellness procedury, wellness ošetření, wellness osetreni,