Follow me
0

Czech Hotel Awards podruhé

 Prestižní soutěž Hotel roku 2013.

 

V letošním roce se koná již druhý ročník celostátní soutěže Czech Hotel Awards, která vrcholí slavnostním vyhlášením výsledků v květnu ve Velkém sále v Lucerně. Jak probíhá průběh soutěže a přípravy na galavečer odpovídala Šárka Dvořáková.

 

Co soutěž Czech Hotel Awards vůbec představuje a co je jejím cílem?

Soutěž Czech Hotel Awards je největší celostátní soutěží pro hotely založená hlavně na principu internetového hlasování široké veřejnosti. Každý kdo má přístup k internetu si může prohlédnout profily jednotlivých hotelů na oficiálních stránkách soutěže hotelawards.cz, kde také může hlasovat v jednotlivých krajích a kategoriích pro svůj oblíbený hotel.

 

Pro koho je tedy soutěž určená? Může se přihlásit jakýkoliv hotel?

Soutěž je určena pouze pro hotely od 3* výše nebo hotely zaměřené na služby wellness&spa nebo kongresové služby. Hlasování je rozděleno také dle jednotlivých krajů a Praha je rozdělena do 10 hlavních pražských obvodů. Jiná omezení pro přihlášení hotelu v podstatě nejsou, neřešíme kapacitu ubytování, umístění či rozlohu. Soutěž je založena na principu oblíbenosti, nikoliv na posouzení kvalitativních hodnot. Nejsme žádná odborná či oborová organizace, která může hodnotit kvalitu hotelu, poskytovaných služeb, přístup zaměstnanců apod. Toto hodnocení necháváme pouze na široké veřejnosti.

 

Jedná se tedy o internetové hlasování, kde může hlasovat každý. V IT světě však existují možnosti, jak hlasování ovlivnit. Je hlasování nějak zabezpečeno?

Ano, i na tuto možnost jsme připraveni. Hlasování je vázáno na IP adresu internetu a z každé IP adresy se dá hlasovat pouze jednou v daném kraji a v dané kategorii. Průběžně také kontrolujeme hlasování u jednotlivých hotelů a zjišťujeme náhlé příčiny velkého nárůstu hlasů v krátkém časovém horizontu či pravidelnou periodicitu hlasování. Při zjištění podezřelého hlasování jsme schopni také zjistit umístění IP adresy a požadujeme od hotelů doložení jejich marketingové kampaně, která by tyto výkyvy podložila.

 

Co takový hotel získá přihlášením do Vaší soutěže?

Získá hlavně možnost umístění profilu na již zmíněné internetové stránky, kde si založí vlastní profil a zařadí se do příslušné kategorie a může bojovat se svou hlavní konkurencí. Soutěž je samozřejmě také podporována v rámci mediálních partnerů hlavně z oblasti cestovního ruchu, která na stránky soutěže přiláká spousty turistů, kteří třeba dovolenou teprve plánují a na našich stránkách si vyberou hotel, kde by se chtěli ubytovat. Soutěžící také hned obdrží logo „Nominovaný hotel“, které může využít pro marketingovou podporu po dobu průběhu soutěže. Vítězné hotely poté obdrží ocenění dle kategorie a kraje, které může využívat neomezeně.

 

Jakou marketingovou podporu hotelů myslíte?

Každý hotel může logo využít dle vlastního uvážení. Někdo ho využije pouze tak, že ho umístí na své internetové stránky, jiné hotely ho třeba umístí na jídelní lístky, umístí logo do podpisu emailu, vytvoří si letáky, které přikládají k účtenkám apod. Marketingové využití vítězného i nominovaného loga je opravdu široké. Už jsme i zažili, že hotely uspořádali vlastní soutěže a ocenění v podobě voucherů do restaurace či na ubytování, když pro ně lidé budou hlasovat.

 

Jak a kdy se hotely dozví výsledky soutěže?

Vyhlášení výsledků bude probíhat obdobnou formou jako v loňském ročníku. U této příležitosti se bude konat slavnostní galavečer 30. května ve Velkém sále v Lucerně, kterého se budou účastnit hoteliéři i partneři celé akce. Máme připravený bohatý program, skvělé občerstvení i zajímavosti či novinky z oblasti hotelnictví, gastronomie a cestovního ruchu.

 

 

 

Kam dál?

rubriky:
Wellness kosmetika,
Wellness trendy,
Krása a zdraví,
Medical wellness- spolupráce medicíny a wellness
Wellness interiéry
Wellness provoz – klienty, zaměstnanci-marketing

 

články:
Novinky a aktuality – wellness kosmetika

Profesionální aromaterapie pro kosmetiku
Aromaterapie do sauny
Profi SPA kosmetika
Thalassoterapie

Peelingové saunové rituály
Arganový olej – absolutní HIT v kosmetice a wellness
Nové wellness trendy
Léčivá sůl ve wellness a spa