Asociace HCF – vysoké kadeřnické česání
Spojení profesionálů a kadeřnické péče.
Českou sekci HCF tvoří 15 nejlepších salonů z České republiky, které mají právo používat HCF logo na vstupních dveřích salonu jako známku kvality.
Le Haute Coiffure Francaise.
Pařížské kadeřnické osobnosti, které se vymykají svými projekty o ideách, kreativitě a ambicích a chtějí svými profesními noblesními rukopisy přispívat k rozbíhání francouzského uměleckého stylu do zahraničí, zakládají v roce 1945 oficiální asociaci – vysoké kadeřnické česání – Le Haute Coiffure Francaise.
HCF má nyní zastoupení ve 40 zemích světa, sdružuje více než 1500 špičkových kadeřnických salonů. Asociace spojuje kadeřníky ve společném úsilí zvýšit kredit a prestiž kadeřnickému řemeslu včetně společné propagace jejich salonů.
HCF asociace a hlavní poslání:
– neustálé oživování umělecké tvorby
– hledání nových talentů
– podpora členských salonů
– HCF staví na své věhlasné historii
– Know how a profesní etika
– Vynikající, individuální péče o zákazníka
Kadeřníci HCF získávají každý rok 2 kolekce účesů a shlédnou show uměleckých účesů těch nejlepších světových kadeřníků ve spojení s Haute Couture v Paříži v prostorách Carrousel du Louvre – 2000 profesionálů z 5 kontinentů, kteří se seznámí s nejnovějšími trendy, nápady a doporučeními, mezi které patří i Česká republika.
Hlavními partnerem HCF je L´Oréal Professionnel. Prezidentka HCF Irena Vavrušková – vlasové studio Vavruškovi. Umělecká ředitelka HCF Misha Čadková – Misha/hair studio. Tisková mluvčí HCF Zuzana Hejnová – salon UNIQUE.
Podpora asociace HCF
HCF poskytuje každou sezónu všem členským salonům školení šitá na míru (ateliéry zaměřené na osvojení jednotlivých technik), stáže v dané zemi určené spolupracovníkům členských salónů, videa, marketingové a reklamní materiály pro klienty (video, tiskové zprávy a plakáty, časopis HCF).
Závazky členských salonů
Všichni členové Asociace jsou vybraní majitelé prestižních salonů, známých ve svém oboru pro profesionalitu a kvalitu, kteří svůj tým kadeřníků neustále vzdělávají a jsou vyhledáváni i tou nejnáročnější klientelou.
Majitel salonu musí být kadeřník.
Majitel/kadeřník má team na vysoké úrovni a kadeřníky v zaměstnaneckém poměru Majitel/kadeřník může být osobnost známá ve svém oboru pro profesionalitu a kvalitu
Majitel je vázán finančními závazky vůči asociaci, jednorázový příspěvek při vstupu a každoročními příspěvky.